روش جدید ماسک برای پرداخت اشتراک 8 دلاری کاربران توییتر

ایلان ماسک مالک توییتر روش جدیدی برای پرداخت اشتراک ماهانه 8 دلاری نسخه پریمیوم پیدا کرده است.

توییتر آبی

بر اساس گزارش فون اریا؛ ماسک راه حل دیگری برای وادار کردن کاربران توییتر جهت خرید نسخه پریمیوم کشف کرده است. همان طور که می دانید احراز هویت دو مرحله ای (2FA) یکی از روش های امن برای ورود به یک برنامه یا وب سایت محسوب می شود. در این روش کاربر باید دو بار اطلاعات را وارد کند. ابتدا کاربر پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، کدی را از طریق پیامک روی گوشی خود دریافت می کند که هنگام ورود به برنامه یا سایت باید آن را وارد کند. مردم به علت این که به گوشی بیشتر دسترسی دارند بیشتر از این روش برای امنیت حساب های کاربری خود استفاده می کنند.


توییتر با انتشار یک پست وبلاگی درباره 2FA گفت: " با وجود آن که احراز هویت دو مرحله ای یکی از روش‌های محبوب برای حفظ امنیت حساب‌های کاربری است اما به علت سوء استفاده برخی از کاربران ما دیگر از امروز اجازه ثبت نام برای حساب کاربری را نمی دهیم. این روش فقط در دسترس کاربران توییتر آبی قرار خواهد گرفت و البته می تواند با توجه به کشور و شرکت های مخابراتی میزان دسترسی با هم متفاوت باشد."

این خبر می تواند به این معنا باشد که کاربران توییتری که اشتراک توییتر آبی ندارند فقط تا 20 مارس فرصت دارند در Twitter Blue مشترک شوند یا Text/SMS 2FA سرویس احراز هویت دو مرحله ای خود را غیرفعال کنند. اگر تا قبل از این تاریخ درسرویس Twitter Blue ثبت نام نکنید، قابلیت 2FA شما به طور خودکار غیرفعال می شود. توییتر هشدار داده است که غیرفعال کردن 2 FA باعث خروج از حساب کاربری توییتر شما نخواهد شد.
توییتر اضافه می‌کند که "ما مشترکین آبی توییتر را تشویق می‌کنیم که به جای آن از یک برنامه احراز هویت یا روش امنیتی استفاده کنند. این روش‌ها مستلزم داشتن مالکیت فیزیکی برای احراز هویت هستند."

هزینه اشتراک سرویس Twitter Blue ماهانه 8 دلار است که شما می توانید به صورت سالیانه هم با قیمت84 دلار پرداخت کنید. سرویس های اشتراکی به شما امکاناتی مانند استفاده از Text/SMS 2FAو ویرایش توییت ارسالی را ارائه می دهد. شما با ارسال یک توییت تا 30 ثانیه فرصت دارید که آن را ویرایش نمایید. از امکانات دیگر می توان به افزایش تعداد کاراکترهای مجاز در یک توییت از 280 به 4000 اشاره کرد. علاوه بر آن، کاربر می تواند پاسخ هایی که برای توییت ها ارسال می کند، اولویت بندی کند.


از سایر قابلیت های جذاب سرویس های اشتراکی توییتر می توان به امکان ارسال محتواهای ویدئویی تا حداکثر 60 دقیقه و تا حجم 2 گیگابایت اشاره کرد. قابلیت Reader هم برای توییت های طولانی بسیار کاربردی است. برنامه توییتر از طریق App Store برای کاربران iOS و Google Play Store برای کاربران اندرویدی در دسترس است. اگر از کاربران توییتر هستید، می توانید با کلیک روی این پیوند در Twitter Blue ثبت نام کنید.


چاپ