بروز رسانی واتساپ: اشتراک فایل صوتی تا یک دقیقه در وضعیت!

بروز رسانی واتساپ: اشتراک فایل صوتی تا یک دقیقه در وضعیت!

آخرین بروز رسانی: 8 خرداد 1403توسط برچسب‌ها: ,

کاربران واتساپ در بروزرسانی بعدی می توانند فایل های صوتی تا یک دقیقه را بخش وضعیت یا همان Status با مخاطبین خود به اشتراک بگذارند.

کاربران واتساپ تا امروز فقط می توانستند فایل های صوتی حداکثر تا 30 ثانیه را در قسمت Status با مخاطبین به اشتراک بگذارند. اما در آپدیت بعدی این روند تغییر خواهد کرد. افزایش زمان وضعیت‌های صوتی به کاربران این امکان را می‌دهد تا پیام‌های صوتی طولانی‌تری را به اشتراک بگذارند. این قابلیت می‌تواند برای به اشتراک گذاشتن افکار، ایده‌ها، داستان‌ها یا حتی به‌روزرسانی‌های روزانه مفید باشد.

علاوه بر افزایش زمان، واتساپ رابط کاربری وضعیت‌های صوتی را نیز بازطراحی کرد. در حال حاضر کاربران می‌توانند وضعیت‌های صوتی را با ضربه زدن روی نماد میکروفون در بالای لیست گفتگوها ضبط و به اشتراک بگذارند. با آپدیت جدید، کاربران یک پیش‌نمایشی از وضعیت‌های صوتی را قبل از به اشتراک گذاشتن می توانند مشاهده کنند و در صورت تمایل وضعیت‌های صوتی را در حالت حریم خصوصی ضبط کنند. پلتفرم پیام رسان متا این آپدیت جدید را در حال حاضر در دسترس کاربران iOS و اندروید قرار داد.

پلتفرم متا در به‌روزرسانی بتای iOS با شماره‌ی 24.10.10.74 مشغول توسعه قابلیت اشتراک‌گذاری ویدیوها تا حداکثر یک دقیقه‌ای در بخش استاتوس بود. هدف واتس‌اپ از این کار، بهبود تجربه کاربران در زمان به اشتراک‌گذاری محتوا اعلام شد. آنها معتقدند با این تغییرات افراد می‌توانند لحظات و داستان‌های بیشتری را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. واتس‌اپ همین قابلیت را برای برخی از کاربران نسخه بتای اندروید با شماره‌ی 2.24.7.6 فعال کرد. با این آپدیت کاربران هر دو پلتفرم iOS و اندروید می توانند از امکان به اشتراک‌گذاری ویدیوهای حداکثر یک دقیقه‌ای در استاتوس بهره‌مند شوند.

همانطور که در تصویر ضمیمه‌شده ردیاب واتساپ می‌بینید، برخی از کاربران واتس‌اپ حالا می‌توانند از قابلیت‌های جدید برای پیام‌های صوتی در استاتوس استفاده کنند. تنها نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که برای شنیدن پیام‌های صوتی طولانی‌تر در بخش استاتوس، به احتمال زیاد باید برنامه واتساپ خود را بروز رسانی کنید. امکان ضبط و به اشتراک‌گذاری پیام‌های صوتی طولانی‌تر باعث می‌شود کاربران دیگر مجبور نباشند پیام‌های صوتی بلند را به چند بخش کوچکترتقسیم کنند. این قابلیت برای کسانی که مرتب به‌روزرسانی‌های صوتی با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارند، خیلی کاربردی خواهد بود. زیرا، باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود.

قابلیت ضبط و ارسال پیام‌های صوتی تا یک دقیقه برای استاتوس، در حال حاضر برای برخی از کاربرانی که آخرین به‌روزرسانی‌های واتس‌اپ را از گوگل پلی استور (اندروید) یا اپ استور (iOS) نصب کرده‌اند فعال شده است. این قابلیت در روزهای آینده در دسترس کاربران بیشتری قرار خواهد گرفت.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

8 + 16 =