دوربین مدار بسته جدید TP-Link با قابلیت ردیابی خودکار!

دوربین مدار بسته جدید TP-Link با قابلیت ردیابی خودکار!

آخرین بروز رسانی: 9 خرداد 1403توسط برچسب‌ها: , ,

دوربین مدار بسته جدید TP-Link مدل 2024 علاوه بر قابلیت ردیابی خودکار به چراغ های LED مادون قرمز و سیستم صوتی دو طرفه مجهز است.

شرکت TP-Link یکی از سازندگان مشهور تجهیزات شبکه در جهان است. این شرکت به تازگی از یک دوربین مدار بسته جدید در فضای باز به نام TL-IPC679V-A4در سال 2024 رونمایی کرد.

مشخصات فنی دوربین مدار بسته جدید TP-Link

دوربین مدار بسته جدید TL-IPC679V-A4مخصوص فضای باز طراحی شده است. این دوربین امنیتی یک سیستم منحصر بفرد سه دوربینه دارد که برای نظارت جامع از آن استفاده می کند. دوربين TL-IPC679V-A4 تركيبي از يک دوربين ثابت دوچشمي با رزولوشن بالا (4 مگاپيکسل) و يک دوربين PTZ (چرخش، شيب و زوم) با رزولوشن 3 مگاپيکسل است.

قابلیت دوربین سه گانه:

دوربين دوچشمي ميدان ديدي وسيعی را می تواند پوشش دهد. این دوربین تصاوير را با دو برابر کردن و کنار هم قرار دادن، به يک تصوير پاناروماي 32:10 با رزولوشني استثنايي (۳۴۸۸ در ۱۰۸۸ پيکسل) تبديل مي‌کند.

رديابي خودکار و نماي نزديک:

دوربين PTZ قابليت رديابي خودکار مزاحمان يا وسايل نقليه را داشته و براي شناسايي آن‌ها، نماي نزديک ارائه مي‌دهد. اين دوربين قابليت چرخش افقي تا حدود ۲۸۵ درجه، چرخش عمودي از کمي پايين‌تر از خط افق و دید مستقيم به بالا را دارد.

نصب آسان:

به لطف پايه قابل تنظيم جدید، نصب دوربين کار راحتی است. اين پايه به شما اجازه می دهد تا دوربين را در پنج زاويه خاص کج کنيد. علاوه برآن؛ تنظيمات افقي 360 درجه‌اي انجام دهيد. با چنین امکاناتی مي‌توانيد زاويه ديد ايده‌آل براي نياز خود را به دست آوريد.

دید در شب و قابلیت‌های هوشمند نظارتی

دید در شب: دوربین TL-IPC679V-A4 از چراغ‌های LED مادون قرمز قدرتمندی برای دید واضح در شب تا مسافت قابل توجهی بهره می‌برد. این دوربین با طبف نوری گرم نورپردازی شده است و سه حالت مختلف دید در شب دارد: مادون قرمز، رنگی کامل و حالت ویژه تشخیص انسان با نور رنگی.

ارتباط دوطرفه: دوربین TL-IPC679V-A4 به لطف ویژگی برقراری مکالمه‌ی دوطرفه با بلندگوی داخلی، امکان برقراری ارتباط صوتی با افراد حاضر در محیط را هم فراهم می‌کند.

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار: دوربین جدید TP-Link گواهی نامه حفاظتی IP66 در برابر نفوذ گرد و غبار و آب دارد. همین ویژگی آن را به یک گزینه ایده‌آل برای استفاده در محیط های باز تبدیل می‌کند.

قابلیت‌های هوشمند:

قابلیت‌های هوشمند این دوربین عبارتند از:

o تشخیص هوشمند حرکت
o تشخیص عبور اشیاء از خطوط تعیین‌شده در نمای دوربین
o ضبط خودکار تصاویر
o ارسال پیغام هشدار

 :قابلیت ذخیره سازی

دوربین TP-Link از روش‌های مختلفی برای ذخیره‌سازی تصاویر پشتیبانی می‌کند:

کارت حافظه‌ی microSD با ظرفیت حداکثر ۵۱۲ گیگابایت
o فضای ذخیره‌سازی ابری
o اتصال به دستگاه ذخیره‌ساز شبکه (NVR)

دیدگاه خود را بنویسید

یک × 4 =