بروز رسانی توییتر آبی با پرداخت شارژ 8 دلاری!

توئیتر ایلان ماسک، این برنامه را با هدف پرداخت اشتراک ماهانه 8 دلاری کاربران بروز رسانی کرد.

بروز رسانی توییتر

طبق گزارش های فن تک و بر اساس گزارشات اخیر، توییتر روز شنبه نسخه بروز رسانی خود را در اپ استور اپل به روز کرد تا بتواند ماهانه 8 دلار بابت علامت آبی، دریافت کند. بیشتر بخوانید

این تغییر یک هفته پس از آن صورت می گیرد که ماسک قرارداد 44 میلیارد دلاری شرکت رسانه های اجتماعی را تکمیل کرد. کارآفرین میلیاردر و مدیر عامل شرکت خودروسازی الکتریکی تسلا (TSLA.O) از زمان شروع کار خود در این شرکت، حدود نیمی از کارکنان توییتر را اخراج کرد. بیشتر بخوانید

Twitter در نسخه به‌روزرسانی دستگاه‌های iOS اپل اعلام کرد، کسانی که «حالا ثبت‌نام می‌کنند» با ۷.۹۹ دلار در ماه می‌توانند علامت آبی را در کنار نام کاربری خود دریافت کنند، «دقیقاً مانند افراد مشهور، شرکت‌ها و سیاستمدارانی که صفحات آن ها را دنبال می‌کنید».

قبل از این که ماسک قدرت را در دست بگیرد، علامت های آبی رنگ کنار نام کاربری یک فرد به این معنی بود که توییتر تأیید کرده است این حساب متعلق به شخص یا شرکتی می باشد که ادعای آن را می کند. هنوز مشخص نیست که توییتر چگونه و آیا قصد دارد هویت کاربر را در ازای پرداخت هزینه، تأیید کند یا خیر!

با توجه به اعلان iOS، این نسخه بروز رسانی مزایای دیگری هم مانند کاهش تبلیغات، امکان ارسال ویدیوهای طولانی تر در توییتر و رتبه بندی محتوای بر اساس کیفیت دارد. رئیس جدید توییتر در اوایل این هفته در تلاش خود برای کسب درآمد از شبکه رسانه های اجتماعی و وابستگی کمتر آن به تبلیغات، به روز رسانی ها را علامت گذاری کرد. توییتر در حال حاضر برای اکثر کاربران به صورت رایگان قابل استفاده است.

Twitter گفته است که بروز رسانی جدید با قابلیت تأیید ماهانه هم اکنون در ایالات متحده، کانادا، استرالیا، نیوزلند و بریتانیا در دسترس کاربران قرار گرفته است.


ماسک روز شنبه در توییتی گفت: «به محض اینکه مطمئن شویم که این نسخه در تمام این کشورها خوب کار می‌کند، آن را به صورت عمومی در سراسر جهان منتشر خواهیم کرد.» ماسک در پاسخ به سوال یکی از دنبال‌کنندگانش در توییتی نوشت: توییتر آبی «امیدواریم کمتر از یک ماه دیگر» در هند آن را راه‌اندازی کنیم. او همچنین در توییت جداگانه‌ای اضافه کرد که «اصلاح جستجو اولویت اصلی» توییتر است.
یکی دیگر از کاربران به این نکته اشاره کرد که یوتیوب 55 درصد از درآمد تبلیغات را به سازندگان می‌دهد، او در توییت دیگری پاسخ داد: «ما می‌توانیم آن را تغییر دهیم».

ماسک در توییتی اضافه کرد: "Twitter به زودی قابلیت پیوست کردن متن طولانی به توییت‌ها را اضافه می‌کند و به اسکرین‌شات‌های دفترچه یادداشت های بی مصرف پایان می‌دهد. این ویژگی می تواند به سازندگان انواع مختلف تولید محتوا کمک کند."


چاپ