واتساپ آزمایش قابلیت جدید «پیام به خودتان» را آغاز کرد

واتساپ به تازگی آزمایش قابلیت جدید "پیام به خودتان"را برای نسخه بتا کاربران اندرویدی آغاز کرد.

whatsap بروز رسانی جدید
طبق گزارش های فن تک، واتساپ در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به کاربران امکان می دهد، بتوانند برای خود پیام ارسال کنند. این ویژگی که «به خودتان پیام بدهید» نام دارد، انتظار می‌رود به همراه نسخه بروزرسانی بعدی این پیام رسان منتشر شود. کاربران اندرویدی ممکن است اولین کسانی باشند که، این ویژگی را در نسخه بروزرسانی نسخه 2.22.24.2 آینده دریافت می‌کنند.


طبق گزارش ردیاب واتساپ، ویژگی «پیام به خود» در داخل آیکون چت جایی که به طور معمول «آخرین بازدید» پیام ها در آن قرار دارد، قابل مشاهده خواهد بود. البته لازم است یادآوری کنم، کاربران در گذشته نیز می توانستند با استفاده از پیوندهای چت مستقیم برای خود پیامک ارسال کنند. WABetaInfo اعلام کرد که، آخرین نسخه بتا واتساپ از این ویژگی جدید پشتیبانی می کند. در آخرین نسخه بتا، کاربران می‌توانند شماره شخصی خود را در میان مخاطبین واتساپ خود با عنوان «به خودتان پیام ارسال کنید» مشاهده کنند.

اگر از واتساپ در چند دستگاه مختلف استفاده می کنید، علاوه بر دیدن شماره شخصی خود به عنوان مخاطب در این پیام رسان؛ پیام های ارسالی شما سریعتر و بهتر با دستگاه‌های دیگر همگام سازی می شود. پشتیبانی از ارسال پیام شخصی، هم اکنون در نسخه 22.23.0.70 بتا WhatsApp کاربران iOS و نسخه 2.22.24.2 بتا WhatsApp کاربران اندروید قابل دسترسی است.


این قابلیت چند روز پس از انتشار ویژگی Call Links صورت می گیرد که به کاربران امکان می دهد، یک تماس گروهی را با استفاده از یک URL میزبانی کنند. درست مشابه سرویس Google Meet و Zoom عمل می کند. این پیوندها می توانند به 32 نفر اجازه دهند که در یک تماس تصویری شرکت کنند. علاوه بر این، این لینک اشتراک گذاری شده تا 90 روز فعال باقی خواهد ماند.


البته پیام‌رسان واتساپ در حال توسعه نسخه منتشر شده 2.22.22.14 می باشد که، انتظار می‌رود آزمایش‌کنندگان بتا بتوانند برچسب «ویرایش شده» را در زیر پیام‌های ارسالی خود مشاهده کنند. پس از اجرای این ویژگی، کاربران تا 15 دقیقه فرصت دارند که پیام های خود را ویرایش کنند. بیشتر بخوانید


چاپ