انتشار Nothing OS 3.0 با قابلیت های جدید در آینده نزدیک!

انتشار Nothing OS 3.0 با قابلیت های جدید در آینده نزدیک!

آخرین بروز رسانی: 2 تیر 1403توسط برچسب‌ها: , ,

مدیرعامل شرکت سازنده گوشی های Nothing از انتشار زودهنگام نسخه بروز رسانی Nothing OS 3.0 خبرداد.

کارل پی، مدیرعامل Nothingبه تازگی بخشی از امکانات جدید نسخه برنامه Nothing OS 3.0 را منتشر کرد. او با انتشار پستی در پلتفرم ایکس(توییتر سابق)مدعی شد که با عرضه برنامه جدید، کاربران عاشق امکانات بروزرسانی بعدی می شوند. پی در گذشته هم سابقه‌ی لو دادن اطلاعات در مورد گوشی‌های نسل بعدی را در شبکه‌های اجتماعی شخصی خود داشته است.

با وجود این که هنوز به طور کامل مشخصات دقیق این ویژگی ها فاش نشده است، اما از توییت کارل پی به نظر می رسد شازنده از یک سیستم ویجت جدید در نرم افزار Nothing OS 3.0 استفاده کرد. این سیستم ویجت به کاربران اجازه می‌دهد تا ویجت‌های مختلف را به صفحه اصلی خود اضافه کنند و آنها را مطابق با سلیقه خود سفارشی‌سازی کنند. این ویژگی تا حد زیادی ظاهر و عملکرد رابط کاربری Nothing OS را ارتقا دهد و آن را به گزینه‌ای جذاب‌تر برای کاربران اندروید تبدیل می کند. همزمان حین برگزاری رویداد رونمایی از نسخه ویژه «Nothing Phone (2a) Community Edition قرار است آپدیت بزرگ بعدی گوشی Nothing Phone یعنی «Nothing OS 3.0» نیز معرفی شود.

این گوشی هوشمند، نسخه دیگری از Nothing Phone (2a) به حساب می آید که تغییرات سخت‌افزاری آن بر اساس ایده‌های طرفداران شکل گرفته است. علاوه بر سخت‌افزار، طراحی والپیپر و بسته‌بندی این گوشی نیز توسط کاربران انجام شد. نکته جالب‌تر در مورد گوشی های ناتینگ فون اینجاست، طرفداران گوشی های Nothing Phone شرکت Nothing در بازاریابی این گوشی نقش زیادی خواهند داشت.

بنیان گذار Nothing، چند تصویر از قابلیت‌های جدیدی که قرار است بخشی از سیستم‌عامل Nothing OS 3.0 باشد را به اشتراک گذاشت. او از ویژگی های صفحه‌قفل و انیمیشن‌های نقطه‌ای تعاملی که در بخش تنظیمات سریع دیده می شود، رونمایی کرد.یکی از تصاویری که پی به اشتراک گذاشته، سه حالت شخصی‌سازی صفحه‌قفل را برای کاربران گوشی‌های Nothing نشان می‌دهد. حالت اول: “پیش فرض” است که ساعت، روز هفته و تاریخ را نمایش می‌دهد. گزینه دوم، “ساعت + ویجت” است که زمان را به صورت نقطه‌ و سه ویجت دیگر هم روی صفحه نمایش می دهد: آب‌و‌هوا، میان‌بر برای دسترسی سریع به برخی عملکردها و تاریخ. سومین حالت شخصی‌سازی صفحه‌قفل، “محوطه ویجت گسترده” نام دارد. در این حالت تصویر یک ساعت عقربه‌ای با کاشی بزرگ تاریخ و ویجت‌هایی برای دسترسی سریع به برخی عملکردها، آب‌و‌هوا و مخاطبین را نشان می‌دهد. انیمیشن نقطه‌ای تعاملی از سه لایه مختلف تشکیل شده است: لایه تصویر ورودی، لایه تعامل زنده و لایه خروجی نهایی.

 

نسخه بروز رسانی بعدی در ماه سپتامبر به صورت رسمی رونمایی می شود. سازنده چینی سال گذشته از نرم افزار Nothing OS 2.0 در مرداد 1402 رونمایی کرد. اما سئوال اینجاست: کدام گوشی های به نسخه جدید بروز رسانی دسترسی خواهند داشت؟! گوشی های Nothing Phone (1)، Nothing Phone (2) و Nothing Phone (2a) این بروز رسانی را دریافت می کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

چهار − 3 =