ایموجی‌های جدید و آیکون های رنگی در بروزرسانی بعدی iOS18!

ایموجی‌های جدید و آیکون های رنگی در بروزرسانی بعدی iOS18!

آخرین بروز رسانی: 20 خرداد 1403توسط برچسب‌ها: , , ,

کاربران آیفون در بروز رسانی بعدی  iOS 18 در آینده نزدیک به ایموجی‌ها، آیکون های رنگی و قابلیت های شخصی سازی بیشتر دسترسی پیدا می کنند.

به‌روزرسانی بعدی iOS 18 که تا اواخر امسال منتشر خواهد شد، به احتمال زیاد دو قابلیت جذاب را برای کاربران آیفون به ارمغان می آورد. یکی از مهم ترین آنها، ادغام هوش مصنوعی در سیستم عامل جدید اپل است. مارک گورمن تحلیلگر مشهور محصولات Apple معتقد است یکی از قابلیت هایی که با هوش مصنوعی اجرا می شود: خلاصه سازی در بخش اعلان ها و صفحات مرورگر است.

خلاصه‌سازی هوشمند اعلان‌ها: هوش مصنوعی می‌تواند محتوای اعلان‌ها را تجزیه و تحلیل کند و اطلاعات مهم آن را به صورت خلاصه و مختصر به کاربر ارائه دهد. این قابلیت می‌تواند به کاربران در صرفه‌جویی در زمان و تمرکز بر روی اطلاعات مهم‌تر کمک کند.

خلاصه‌سازی هوشمند صفحات وب: هوش مصنوعی می‌تواند محتوای صفحات وب را به طور خودکار خلاصه کند و اطلاعات کلیدی را به صورت متنی کوتاه و قابل فهم به کاربر ارائه دهد. این ویژگی می‌تواند به کاربران در مطالعه سریع‌تر و آسان‌تر مطالب وب سایت ها کمک زیادی کند.

مزایای ادغام هوش مصنوعی در iOS 18

• افزایش بهره‌وری: هوش مصنوعی می‌تواند به کاربران در انجام کارهای مختلف به طور سریع‌تر و آسان‌تر کمک کند.
• بهبود تجربه کاربری: هوش مصنوعی می‌تواند تجربه کاربری را با ارائه اطلاعات مرتبط و مفید به کاربران، ارتقا دهد.
• شخصی‌سازی: هوش مصنوعی می‌تواند با یادگیری از رفتار و ترجیحات کاربران، تجربه‌ای شخصی‌تر و متناسب با نیازهای آنها ارائه دهد.

ادغام هوش مصنوعی با iOS 18 در نحوه استفاده کاربران از آیفون تحول بزرگی ایجاد می کند. البته این امکانات در آینده به صورت مداوم توسط اپل توسعه و ارتقا پیدا خواهد کرد. به نظر می‌رسد سیستم عامل جدید آیفون قصد دارد طعم سرگرمی را به دنیای آیفون تزریق کند. مارک گورمن در خبرنامه‌ی Power On این هفته گزارش داد که ایموجی‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی، یکی از آن امکانات جدیدی خواهد بود که اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2024 ماه آینده به نمایش خواهد گذاشت.

گورمن در گزارش اخیر خود نوشت:” با وجود حجم عظیمی از ایموجی‌ها، اپل در حال توسعه‌ی نرم‌افزاری است که بتواند بر اساس متن چت کاربر، در لحظه ایموجی‌های سفارشی تولید کند. بنابراین باید منتظر دیدن شاهکارهای عجیب و غریبی بود که ممکن است از دل این قابلیت بیرون بیاید! علاوه بر این، به نظر می‌رسد اپل مشغول کار بر روی گزینه‌های بیشتری در بخش شخصی‌سازی برنامه‌ها و صفحه‌ی اصلی آیفون است. این قابلیت‌ها شامل امکان تغییر رنگ آیکون برنامه‌ها و چیدمان آزادانه‌ی آن‌ها به جای محدود بودن به یک صفحه‌ی شبکه‌ای می‌شود. مورد دوم برای اپل یک تغییر بزرگ محسوب می‌شود.
در آستانه‌ی برگزاری کنفرانس سالانه‌ی توسعه‌دهندگان که از ۱۰ ژوئن آغاز می‌شود، گزارش های زیادی در مورد برنامه‌های هوش مصنوعی اپل در جریان است. گورمن معتقد است که اپل در این مرحله به جای معرفی قابلیت‌های خیره‌کننده، بیشتر روی امکانات کاربردی این فناوری تمرکز خواهد کرد. احتمال دارد این فناوری در بخش های دیگری مانند مرورگر سافاری، سیری، روتوش عکس و رونویسی یادداشت‌های صوتی، هم ادغام شود.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

یک × 4 =