انتشار محدود بروزرسانی جدید در Google Photos

در حال حاضر تعدادی از کاربران iOS و اندروید برنامه Google Photos را با ظاهر جدیدی دریافت کرده اند.

google photos

طبق گزارش های فن تک و به نقل از فون ارنا؛ برنامه Google Photos یک برنامه پیش‌فرض برای نمایش عکس و ویدیو در گوشی های پیکسل است. البته این برنامه برای کاربران اندروید و iOS نیز قابل دسترسی است. گوگل فتو یک سری ابزار برای ویرایش تصاویر و ویدئوها دارد. گزارش های جدید حاکی از آن است که گوگل قصد دارد یک سری تغییرات جدیدی در این برنامه ایجاد کند. برخی از این تغییرات مربوط به رابط کاربری و عناصر آن مانند نوار ناوبری است که در پایین صفحه نمایش داده می شود. نایل سادیکوف، رئیس کانال تلگرامی گوگل نیوز تصاویری منتشر کرد که رابط کاربری جدیدی را نشان می‌دهد که فقط در دسترس تعداد کمی از کاربران قرار گرفته است.

گوگل فتوز ناوبری 1

یکی از این تغییرات مربوط به نوار ناوبری است که در قسمت پایین صفحه قرار دارد. به این قسمت یک تب جدید Memories اضافه شده است. از طرف دیگر، تب جستجو از نوار ناوبری جداشده و به صورت یک دکمه شناور دایره ای جداگانه در سمت راست پایین صفحه نمایش داده شد. قابلیت اشتراک گذاری به گوشه سمت راست بالای تصویر نمایه انتقال پیدا کرد. لوگوی Google Photos نیز به گوشه سمت چپ بالای صفحه منتقل شد.

Sadykov معتقد است این تغییر رابط کاربری توسط گوگل آزمایشی است و به احتمال زیاد به عرضه عمومی نمی رسد. یکی از دلایل اصلی آن هم انتشار محدود آن برای تعداد خاصی از کاربران اندرویدی و iOS است.

گوگل فتوز ناوبری 2

شاید گوگل بخواهد براساس بازخوردهایی که از کاربران اندروید و iOS در مورد تغییر رابط کاربری جدید Google Photos دریافت می کند، در مورد انتشار عمومی آن تصمیم گیری کند. این تغییرات هر قدر هم خوب باشند، به نظر می رسد این شرکت هنوز آماده نمایش آن برای عموم کاربران نیست. اگر گوشی آیفون دارید و تا حالا از برنامه Google Photos استفاده نکرده اید، می توانید آن را از فروشگاه اپ استور دانلود و نصب کنید. اگر کاربر اندرویدی هستید، می توانید برنامه را از فروشگاه پلی استور گوگل دانلود و نصب کنید.


چاپ