قاضی با درخواست ماسک بابت حساب‌های جعلی مخالفت کرد

ماسک به دنبال اطلاعات بیشتر برای لغو خرید 44 میلیارد دلاری شرکت توئیتر است.

ایلان ماسک

طبق گزارش های فن تک، دادگاه دلاور درخواست ایلان ماسک را جهت دسترسی به اطلاعات بیشتر درباره اقدامات داخلی توییتر در مورد حساب‌های جعلی و هرزنامه ها رد کرد. قاضی در روند رسیدگی پرونده به این نتیجه رسید که Twitter اطلاعات کافی را در زمان طرح شکایت به عنوان بخشی از دعوای حقوقی میلیاردر بر سر مالکیت این شرکت، افشا کرده است. قاضی کاتالین سنت جی مک کورمیک روز جمعه اعلام کرد که توییتر در ارائه اسناد مربوط به mDAU(معیاری که برای نظرسنجی از کاربران انسانی پلتفرم رسانه های اجتماعی استفاده می شود( "به اندازه کافی" همکاری کرده است. ماسک به دنبال کسب اطلاعات بیشتر جهت لغو خرید 44 میلیارد دلاری (تقریبا 3.5 لک کرور) این شرکت بود.

ماسک و وکلای او به دفعات متعدد توییتر را متهم کردند که اسناد و شهود مهم را مخفی نگه داشته است. جلسه دادگاه 17 اکتبر قرار است در مورد این که آیا ثروتمندترین فرد جهان می تواند به طور قانونی از معامله کناره گیری کند یا خیر، تصمیم گیری کند.

این میلیاردر ادعا می کند که این شرکت در مورد تعداد اکانت های اسپم و ربات از بین 230 میلیون کاربر با او شفاف عمل نکرده است. بیشتر بخوانید
توییتر می گوید ماسک از تصمیم خود پشیمان شده است و نگرانی های او بهانه ای برای فسخ این معامله است. بیشتر بخوانید
مک کورمیک درخواست ایلان ماسک را رد کرد. مقامات توییتر نیز اتهام استفاده از دو روش اندازه‌گیری مدت زمان ماندن کاربران در پلتفرم را از طریق (UAM) یا «چسبندگی» را نپذیرفتند.

هر دو طرف احضاریه‌های مختلفی را برای بانک‌ها، سرمایه‌گذاران و مشاورانی که در این معامله حضور داشتند، ارسال کرده‌اند. مک کورمیک مجبور شده است در مورد اختلاف بر سر افشای اسناد و سایر مسائل مطرح شده، تصمیم گیری کند.

در همین حال، قاضی همچنین کریس سانچی، قاضی بازنشسته مربوط به مسائل اقتصادی را به عنوان ناظر ویژه برای نظارت بر اختلافات کشف شده، منصوب کرد. سونچی در دادگاه دلاور شهر ویلمینگتون، به عنوان میانجی کار می کند و علاوه بر آن، به عنوان قاضی دادگاه بین المللی سنگاپور در مباحث مربوط به مسائل مالی مشغول فعالیت است.


چاپ