جنگ حقوقی ایلان ماسک و توئیتر آغاز شد

جنگ حقوقی ایلان ماسک و توئیتر آغاز شد

ایلان ماسک به دنبال درخواست جدید توئیتر جهت تسریع در رسیدگی پرونده شکایت این پلتفرم از او، به دلیل فسخ قراداد 44 میلیاردی خریدش، از دادگاه تقاضای رسیدگی به پرونده در تاریخ مقرر را نمود. برای اطلاعات بیشتر تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

ایلان ماسک روز جمعه در واکنش به درخواست شرکت توییتر (TWTR.N) برای پیگیری سریع محاکمه در مورد برنامه وی برای فسخ قرارداد 44 میلیارد دلاری خود با این شرکت رسانه های اجتماعی، از دادگاه تقاضای رد این درخواست را نمود.

وکلای ماسک طبق اسنادی که به دادگاه سلطنتی دلاور ارسال نموده اند؛ مدعی هستند که «درخواست غیرقابل توجیه» توییتر جهت تعجیل در رسیدگی پرونده ادغام در دو ماه دیگر، باید رد شود.

اقدامات جدیدی که از سوی دو طرف دعوی صورت گرفته، نوید یک جنگ حقوقی بزرگ بین توییتر و ایلان ماسک را می دهد. این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو در اظهاراتش بیان داشته، که در این مدت هر گونه اقدامی که از سوی ایلان ماسک مبنی بر زیر سئوال بردن این معامله انجام شده است، را با حسن نیت و بر طرف شدن ابهامات در این معامله برداشته که مهم ترین آن ها ارسال لیست درخواستی از تعداد حساب های هرزنامه در این پلتفرم بوده است که به “ربات اسپم” مشهور می باشد، اما همچنان ماسک تلاش می کند از این معامله کناره گیری کند.

توییتر در روز سه شنبه گذشته از ماسک به دلیل نقض مفاد قرارداد خرید پلتفرم رسانه اجتماعی شکایتی را در، دادگاه دلاور به ثبت رساند که بر اساس آن، او باید ادغام را با قیمت توافقی اولیه 54.20 دلار برای هر سهم تکمیل کند.

به دلیل این که، قرارداد ادغام با ماسک در 25 اکتبر خاتمه می یابد؛ این شرکت از دادگاه درخواست کرد تا اجازه دهد، مرحله آزمایش را در سپتامبر آغاز کند.
ماسک در اعتراضی که نسبت به خواسته جدید شرکت سانفرانسیسکویی، به دادگاه ارسال نموده، گفت: “درخواست ناگهانی توییتر پس از دو ماه کشش به وجود آمده، آخرین تاکتیک آن جهت مخفی کردن حقیقت در مورد حساب‌های اسپم می باشد.”

وکلای ماسک معتقدند که رسیدگی به اختلاف بر سر حساب‌های کاربری جعلی و هرزنامه توییتر به شدت تخصصی است و نیاز به زمان بیشتری جهت رسیدگی نیاز دارد. آنها از دادگاه خواستند تا وقت رسیدگی را به تاریخ 13 فوریه سال آینده یا پس از آن موکول کند.

تاریخ ضمانت نامه های مالی بانک ها بابت خرید ماسک فقط تا آوریل 2023 اعتبار دارد. این بدان معناست که اگر رسیدگی در فوریه آغاز شود و تا ماه آوریل به پایان نرسد، کل معامله ممکن است نابود شود.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

پنج + 2 =