دقیق ترین اپلیکیشن موقعیت یابی مکانی

آیا برای شما پیش آمده است زمانی که برای یافتن مکان دقیق خود از سرویس های مکان یابی رایج نظیر گوگل مپ یا ویز استفاده کردید ولی آن‌ها موقعیت شما را به درستی نشان نداده باشند؟! اما با برنامه What3words می توانید با اطمینان دقیق ترین موقعیت مکانی را پیدا کرده یا با دیگران به اشتراک بگذارید. برای آشنایی بیشتر با نحوه کار برنامه What3Words با های فن تک همراه باشید.

place 1
قسمت جالب این اپلیکیشن موقعیت یاب آن جاست که مختصات انتخابی شما را در یک مربع 3 متر در 3 متر قرار می دهد و با استفاده از 3 کلمه به شما امکان می دهد لوکیشن دقیق خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
برای درک بهتر نحوه کار اپلیکیشن وردزتری وات، فرض کنید در وسط جنگل، کوه یا دریا گرفتار شده اید و آدرس دقیقی از آن محل ندارید تا بتوانید آن را برای دوستان خود بفرستید. این اپلیکیشن با قرار دادن موقعیت مکانی شما در یک مربع و دادن 3 کلمه تصادفی به شما، این امکان را فراهم می کند تا با اشتراک گذاری سه کلمه با دوستان خود، موقعیت دقیق مکانی خود را به دیگران نشان دهید. در واقع مهم ترین کاربرد این برنامه، پیدا کردن موقعیت دقیق مکانی شما می باشد. توصیه می کنیم برای یک بار هم که شده از این برنامه استفاده کنید.

کلمات تصادفی چگونه تولید می شوند؟
راز پشت پرده این برنامه را ریاضی آشکار می کند. این نام های تصادفی توسط خود برنامه برای کاربر تولید می شوند و نقش دیگری ندارند. آدرسی که بصورت GPS است برنامه آن را برای خوانایی و استفاده راحت تر به ///filled.count.soap تبدیل می کند. این دقیقا همان کاری است که وردز3وات به کار می برد. بسته به نوع و موقعیت مکانی محل مشخص شده هر 3 کلمه هر بار تغییر کرده و با آدرس قبلی متفاوت خواهد بود، این به آن معناست که هر نقطه روی کره زمین به صورت مربع مربع در نظر گرفته می شود و دارای کلمه های 3 تایی است. به عنوان نمونه، زمانی که در یک موقعیت قرار دارید، برنامه شما را در یک مربع جای می دهد ، که آن مربع حاوی 3 کلمه می باشد که توسط نقطه بهم چسبیده شده اند و می توانید آن کلمات را با دیگران به اشتراک گذاری بگذارید.

place 2

این رویکرد جدید به چند دلیل برای geocoding یا رمز گذاری کاملاً مفید است. اول، نسبت به آدرس های معمولی خیابان ها دقیق تر هستند. علاوه بر این، به خاطر سپردن سه کلمه به حافظه از به خاطر سپردن اندازه‌گیری‌های طول و عرض جغرافیایی آسان تر می باشد. به همین دلیل، این سیستم برای ارائه خدمات اضطراری گزینه مناسبی است. با مزایای که در این روش وجود دارد، برخی از سازندگان خودرو شروع به استفاده از what3words در سیستم های ناوبری خود کرده اند.

گذرواژه هایی که واقعاً می توانید به خاطر بسپارید
در حالی که از سیستم سه کلمه تصادفی برای نقشه برداری از زمین استفاده می شود، مرکز امنیت سایبری ملی بریتانیا (NCSC) از این سیستم به عنوان رمز عبور دفاع می کند. به عقیده آن ها، اگر سه کلمه مرتب شده را در کنار هم قرار دهید مانند brilliancebronzeinputs یک رمز عبور طولانی خوب دریافت می کنید که باید بتواند خیلی راحت تر از یک عدد رند، آن را به خاطر بسپارد.


چاپ