امضای مدیر عامل انویدیا پای قدرتمندترین کارت گرافیک سبز دنیا!

امضای مدیر عامل انویدیا پای قدرتمندترین کارت گرافیک سبز دنیا!

کارت گرافیک یک شرکت چینی در رویداد در Computex 2024 توانست توجه و تحسین مدیر عامل انویدیا را برانگیزد!

نمایشگاه کامپیوتکس 2024 امسال شاهد حضور غول های فناوری دنیا از جمله انویدیا بود. پردازنده های گرافیکی پیشرفته NVIDIA مهم ترین بخش این نمایشگاه سالانه را تشکیل می داد. اما، این همه ماجرا نبود!!

یکی از هیجان انگیزترین اتفاق هایی که در این نمایشگاه رخ داد، امضای جنسن هوانگ، مدیر عامل انویدیا بود که پای یک کارت گرافیک جدید به نام PNY GeForce RTX 4070 SUPER Blower صورت گرفت. امضای هوانگ به معنای تایید قدرت و خلاقیت این کارت گرافیک سبز رنگ است که توسط شرکت PNY تولید شد. سازنده چینی این پردازنده GPU را مخصوص گیمرها طراحی کرد. نکته مهمی که در این پردازنده گرافیکی دیده می شود، رنگ آن است. برخلاف بیشتر کارت های گرافیکی موجود در بازار که مشکی رنگ هستند، این پردازنده به رنگ سبز جذابی است که ظاهری منحصر به فرد و دلربا دارد. این رنگ علاوه بر زیبایی چشم نواز خود، یک نمادی از قدرت و نوآوری شرکت PNY در صنعت کارت گرافیک محسوب می شود.

چشم جنسن هوانگ فقط جذب زیبایی خیره کننده آن نشد. یکی از دلایل دیگر علاقه مدیرعامل انویدیا به این محصول، نوآوری به کار رفته در ساخت چنین سخت افزار قدرتمندی بود. پردازنده گرافیکی RTX 4070 SUPER Blower براساس پردازنده قدرتمند RTX 4070 SUPER و معماری Ada Lovelace ساخته شد. این کارت گرافیک به شما کمک می کند تا جدیدترین بازی‌ها را با بالاترین تنظیمات گرافیکی و نرخ فریم بالا، بدون هیچ مشکلی اجرا کنید.

یکی از ویژگی‌های مهم دیگر RTX 4070 SUPER Blower، طراحی SFF (Small Form Factor) آن است. این طراحی باعث می شود تا کارت گرافیک جدید را بتوان در کیس‌های کوچک و جمع و جور نصب کرد و از حداکثر فضای سیستم استفاده بهینه نمود. این طراحی به تازگی توسط انویدیا ارائه شد. در این طراحی ابعادی خاص برای کارت گرافیک در نظر گرفته می شود. چنانچه سازنده پردازنده گرافیکی آنها را لحاظ کند، می تواند از NVIDIA نشان Enthusiast SFF GeForce را دریافت کند.

هوانگ که به عنوان جادوگر دنیای گرافیک در صنعت فناوری شناخته می‌شود، در حین بازدید از غرفه PNY توجه زیادی به RTX 4070 SUPER Blower از خود نشان داد و با امضای این کارت گرافیک، مهر تاییدی بر کیفیت و عملکرد آن زد. در حال حاضر اطلاعات دقیقی از قیمت و فرکانس‌های کاری PNY GeForce RTX 4070 SUPER Blower به صورت عمومی منتشر نشد. با این حال، با توجه به مشخصات و ویژگی‌های این کارت گرافیک، به احتمال زیاد در آینده نزدیک با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار خواهد شد.

یکی از نکات جالب توجه در نمایشگاه کامپیوتکس 2024، حضور آقای جنسن هوانگ، مدیر عامل کمپانی NVIDIA بود که به تعدادی از غرفه های مرتبط با کارت های گرافیک سر زد. کارت گرافیک PNY GeForce RTX 4070 SUPER Blower از جمله مدل هایی بود که امضای شخص مدیر عامل انویدیا و تایید آن را دریافت کرد!

دیدگاه خود را بنویسید

ده − 9 =

اخبار مرتبط