کیبورد گیمینگ مکانیکال Castle CK7 رونمایی شد

کیبورد گیمینگ مکانیکال Castle CK7 رونمایی شد

آخرین بروز رسانی: 9 خرداد 1403توسط برچسب‌ها: , ,

شرکت Sikakeyb به تازگی از یک کیبورد مکانیکی جدید مخصوص بازی با نام Castle CK75 رونمایی کرد.

کیبورد مکانیکال جدید Sikakeyb مجهز به دکمه های مغناطیسی تحت فناوری Gateron Jade و نورپردازی RGB است. سوئیچ‌های مغناطیسی Gateron Jade از فناوری نوآورانه‌ای برای ارائه عملکردی سریع، دقیق و روان استفاده می‌کنند. این سوئیچ‌ها دارای نقطه‌ی فعال‌سازی 0.4میلی‌متر هستند که به معنی فعال شدن کلید با کمترین فشار و سریع‌ترین زمان پاسخ‌گویی است. در مجموع دکمه های گاترن با دقت بالایی عمل می‌کنند و احتمال خطا در هنگام تایپ یا بازی را به حداقل می‌رسانند. کاربران می‌توانند نقطه‌ی فعال‌سازی و میزان ارتفاع کلیدها را براساس سلیقه خود تنظیم کنند. این ویژگی در مسابقات بازی های کامپیوتری که نیاز به واکنش‌های آنی دارند، می تواند به کاربران کمک زیادی کند. این کیبورد 83 کلیدی با چیدمان TKL (بدون بخش عددی) مخصوص بازی طراحی شده اند. سازنده کیبوردهای Castle CK75 را با قیمتی معادل ۲۱۶.۹۹ دلار آمریکا و در دو رنگ زرد و طوسی عرضه کرده است.

مشخصات فنی کیبورد گیمینگ مکانیکال Castle CK75 :

• چیدمان و سوئیچ‌ها:

o این کیبورد دارای 83 کلید با چیدمان TKL (بدون بخش عددی) است که برای بازی‌های رقابتی ایده‌آل است.
o از نسل جدید سوئیچ‌های Gateron Magnetic Jade استفاده می‌کند که به فعال‌سازی سریع و قابلیت تنظیم پویای ضربه کلید معروف هستند.

• ابعاد و وزن:

o ابعاد کیبورد ۳۱۵.۷۵ در ۱۲۹.۲۵ در ۲۸.۶۳ میلی‌متر است.
o وزن آن تقریباً ۸۰۵ گرم است. این صفحه کلید با وجود ابعاد جمع و جور، دوام بالایی دارد.

• تنظیم پیشرفته‌ی نقطه‌ی فعال‌سازی:

o این کیبورد مکانیکی به فناوری پیشرفته‌ی تنظیم نقطه‌ی فعال‌سازی کلیدها مجهز است.
o به لطف این قابلیت، کاربران می‌توانند نقطه‌ی دقیق فعال شدن کلیدها (ضربه‌ای که باعث ثبت شدن کلید می‌شود) را با دقت ۰.۰۱ میلی‌متر و در محدوده‌ی ۰.۰۴ تا ۴ میلی‌متر تنظیم کنند.
o این ویژگی، امکان شخصی‌سازی تجربه‌ی تایپ را برای کاربران فراهم می‌کند. آن‌ها می‌توانند با توجه به سلیقه شخصی یا نیازهای بازی، نقطه‌ی فعال‌سازی را برای زمان واکنش آنی یا تایپ آرام تنظیم کنند.

صفحه کلید Castle CK75 علاوه بر تمرکز روی بازی‌های رقابتی، تجربه‌ی تایپ روان و لذت‌بخشی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این ویژگی به علت وجود سوئیچ‌های مغناطیسی با بازخورد نرم و روانی است که دارد. از طرف دیگر؛ ساختار داخلی کیبورد با استفاده از سیستم نصب روی واشر (gasket-mounted) ساخته شده است. این طراحی به جذب فشار ناشی از ضربه‌های کلید کمک می‌کند و با لایه‌های متعددی که از سیلیکون و مواد PORON دارد، صدای تایپ را تا حد زیادی کاهش می دهد.

• نور پردازی RGB

صفحه کلید مکانیکی Castle CK75 مجهز به نورپردازی RGB با قابلیت شخصی‌سازی است. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا رنگ‌ها و جلوه‌های نوری مختلف را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنند.
اتصال Castle CK75 به دستگاه های دیگر فقط از طریق یک پورت Type-C تک حالته است که از نرخ بازخوانی (polling rate) 8000 هرتز پشتیبانی می‌کند. نرخ بالا تاخیر کمتری دارد و برای بازی‌های رقابتی نقش مهمی ایفا می کند. علاوه بر این، کیبورد با نرم‌افزار HM Solution Driver Software سازگار است که امکان تنظیم بیشتر نقاط فعال‌سازی مغناطیسی و نورپردازی RGB را فراهم می‌کند.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

سه × چهار =