لنوو از ایستگاه کاری جدید Lenovo ThinkStation PX رونمایی کرد

لنوو به تازگی از ایستگاه کاری جدید ThinkStation PX با شاسی های طراحی شده شرکت استون مارتین رونمایی کرد.

 ایستگاه کاری جدید لنوو

ایستگاه کاری رومیزی ThinkStation PX دارای شاسی هایی است که توسط شرکت خودروسازی استون مارتین ساخته شد. طراحی این شاسی ها از روی گرند تورر نمادین DBS الهام گرفته شده است. حفره‌های هوای اصلاح‌شده و دهانه‌های تهویه شش‌بعدی بزرگ‌تر، سیستم خنک‌کننده سه کاناله باعث شد هوا به راحتی در آن جریان داشته باشد. شاسی نمادین این ایستگاه کاری می تواند عملکرCPU، GPU و حافظه را به حداکثر برساند.

عبور جریان هوا در ThinkStation PX باعث می شود میزان بهره وری CPU ها، GPU ها و حافظه ذخیره سازی افزایش پیدا کند. از این ایستگاه های کاری می توان در محیط های دسکتاپ و مرکز داده استفاده کرد. ایستگاه کاری جدید لنوو از پردازنده های نسل چهارم Intel Xeon Scalable با حداکثر 120 هسته CPU، چهار پردازنده گرافیکی دو اسلات NVIDIA RTX Ada Generation6000، 2 ترابایت حافظه DDR5، پهنای باند فوق سریع PCIe Gen 5 پشتیبانی می کند. علاوه بر این، PX یک منبع تغذیه 1850 وات دارد ولی شما می توانید منبع تغذیه دلخواه خود را به آن اضافه کنید. قیمت عرضه این ایستگاه کاری هنوز مشخص نیست. لنوو اعلام کرد که سه ایستگاه کاری جدید ThinkStation PX،P7 و P5 را قرار است تا ماه می 2023 روانه بازار کند.

 سخت افزار ایستگاه کاری Lenovo این ایستگاه‌های کاری رومیزی را مطابق با سلیقه مشتری طراحی کرده است تا آن ها بتوانند به راحتی از محصول جدید در کسب‌وکارهای مختلف استفاده کنند. شرکت سازنده درباره محصول جدید خود گفت: " ما یک راه‌حل‌های نوآورانه جدید به مشتریان خود ارائه دادیم تا بتوانند در اوج ترافیک، از پیچیدگی های آن لذت ببرند. در ساخت ایستگاه کاری PX ما با شرکت های مهمی مانند اینتل، انویدیا و استون مارتین همکاری کردیم تا بتوانیم دستگاهی بسازیم که از لحاظ عملکرد و سخت افزاری مانند کارت گرافیک، حافظه و قدرت پردازش بهترین نمونه موجود در بازار باشد."


چاپ