ماسک شایعه اخراج کارکنان توئیتر را تکذیب کرد

ایلان ماسک، مدیرعامل جدید توئیتر خبر اخراج تعدادی از کارکنان توئیتر را تکذیب کرد.

elan twitt 2
طبق گزارش های فن تک و به نقل از نیویوریک تایمز، شایعاتی مطرح شده است که ماسک در راستای کاهش هزینه های شرکت قصد دارد تعدادی از کارکنان توئیتر را اخراج کند. با اخراج کارکنان، برخی از بخش ها نسبت به بقیه کوچک‌تر خواهند شد. این خبر مدعی شده است که این اخراج ها قبل از تاریخ 1 نوامبر که کارکنان پاداش سهام خود را دریافت می کنند، اجرا خواهد شد.


یک فرد ناشناس و نزدیک به شرکت گزارش داد که، این تعدیل نیرو می تواند از روز شنبه آغاز شود. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، ماسک از همان ابتدا مدیران ارشد را برای جلوگیری از پرداخت‌ حقوق های هنگفت از سمت خود برکنار کرده بود.
هفته گذشته نیز ماسک، پاراگ آگراوال مدیر اجرایی توییتر، ند سگال مدیر امور مالی و ویجایا گاد، مدیر امور حقوقی و سیاستگذاری Twitter را پس از تکمیل قرارداد خرید 44 میلیارد دلاری پلتفرم رسانه اجتماعی در روز پنجشنبه برکنار کرد. بیشتر بخوانید

او آنها را متهم کرده بود که، سرمایه گذاران و خریدار توییتر را در مورد تعداد حساب های جعلی این پلتفرم گمراه کرده اند. 
شرکت تحقیقاتی Equilar اعلام کرد که، مدیران در مجموع 122 میلیون دلار برای اخراج خود دریافت کرده اند. البته افراد ناشناس و آگاه به این موضوع گفتند که ایلان ماسک چهار مدیر ارشد توییتر، از جمله Agrawal و Segal را "به دلیل" مسدود کردن پرداخت پاداش و جوایز سهام کارکنان اخراج کرده است.

ریچ گرینفیلد، تحلیلگر LightShed ، روز شنبه در توییتی گفت ماسک مدیران ارشد توییتر را "به این دلیل" اخراج کرد و مانع از واگذاری سهام آنها شد.
مدیر تحقیقات Equilar کورتنی یو نیز، روز جمعه خبرداد که مدیران اخراج شده "باید این مبالغ را دریافت کنند، مگر این که ایلان ماسک دلیلی برای فسخ آن داشته باشد. دلیل ماسک هم این است که آنها قانون را زیر پا گذاشته و خط‌مشی شرکت را نقض کرده‌اند."


چاپ