قابلیت جدید نسخه دسکتاپ واتساپ منتشر شد

قابلیت جدید نسخه دسکتاپ واتساپ منتشر شد

قابلیت درخواست اطلاعات حساب واتساپ در نسخه دسکتاپ منتشر شد. کاربران می توانند از این پس در نسخه دسکتاپ، اطلاعات حساب خود را درخواست کنند. گفته می‌شود که ویژگی درخواست اطلاعات حساب تنها پس از به‌روزرسانی دسکتاپ واتساپ به آخرین نسخه بتا در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. برای اطلاعات بیشتر از جزئیات قابلیت جدید واتساپ تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

به نظر می رسد این ویژگی جدید به سرعت در دسترس عموم قرار نگرفته و فقط برای آزمایش کنندگان بتا قابل استفاده خواهد بود. واتساپ در اوایل این هفته علاوه بر این، شروع به معرفی سرویس‌های API مبتنی بر فضای ذخیره سازی ابر به صورت رایگان کرد تا مشاغل بیشتری از این برنامه بتوانند استفاده کنند. گزارش اخیر نشان داده است که WhatsApp Premium، یک مدل مبتنی بر اشتراک، در حال آزمایش بر روی نسخه تجاری خود، WhatsApp Business است.

طبق گزارش اخیر WABetaInfo، این ویژگی در حال حاضر در نسخه بتای 2.2219.3 قابل مشاهده است، اما در نسخه در حال توسعه بتای v2.2204.1 نیز مشاهده شد.
ویژگی درخواست اطلاعات حساب واتساپ برای اندروید و iOS در سال 2018 به عنوان بخشی از انطباق این شرکت با قوانین GDPR اتحادیه اروپا معرفی شد. هنگامی که کاربران از واتس اپ گزارش درخواست می کنند، در عرض سه روزاین گزارش آماده می شود. با این حال، کاربران ممکن است مجبور باشند مدت بیشتری منتظر بمانند تا بتوانند آن را ذخیره کنند. این گزارش شامل جزئیاتی از جمله تمام اطلاعات فعالیت، جزئیات دستگاه مخاطبین یا تنظیمات حریم خصوصی است.

واتساپ این هفته اعلام کرد که خدمات API مبتنی بر ابر رایگان را برای استفاده بیشتر کسب‌وکارها از این برنامه عرضه خواهد کرد. واتس‌اپ قبلاً یک API یا نوع رابط نرم‌افزاری برای کسب‌وکارها داشت که سیستم‌های موجود در آن کسب و کار را به هم متصل می کرد و به آن ها امکان حضور در چت خدمات مشتری در این سرویس را می داد. این روش، یکی از راه های کسب درآمد برای Meta محسوب می شود.

گزارش اخیر همچنین نشان داده است که WhatsApp Premium، یک مدل مبتنی بر اشتراک، در حال آزمایش بر روی نسخه تجاری WhatsApp Business است. تحت این مدل، حساب‌های تجاری ممکن است مبلغ مشخصی را برای ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف بپردازند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، دارندگان پروفایل تجاری واتس‌اپ نیز می‌توانند از WhatsApp Premium انصراف دهند و به استفاده از نسخه فعلی ادامه دهند. طرح اشتراک، به کسب و کارها اجازه می دهد تا حداکثر 10 دستگاه را پس از اشتراک در یک طرح به هم متصل کنند.

       مقالات مرتبط


خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

4 × یک =