به روز رسانی جدید واتساپ بیزینس

به روز رسانی جدید واتساپ بیزینس

واتس اپ در حال توسعه ویژگی های جدید در بخش فیلترهای چت است که به کاربران نسخه تجاری (واتساپ بیزینس) امکان می دهد تا پیام های خود را راحت تر مدیریت کنند. برای اطلاعات بیشتر از جزئیات به روز رسانی واتساپ تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

طبق گزارش‌های منتشر شده، واتساپ در حال آزمایش ویژگی جدید در بخش فیلترهای چت کاربران است. ویژگی جدید در پلت فرم پیام‌رسان فوری حساب‌های تجاری منحصر به فرد خواهد بود و به کاربران اجازه می‌دهد تا تعداد بی شمار چت های خود را به طور راحت تر مدیریت کنند.

طبق گزارش جدید WABetaInfo، ویژگی فیلترهای چت برای کاربران نسخه های اندروید، دسکتاپ و iOS ارائه می شود و به آنها امکان می دهد چت مورد نظر خودشان را در میان چت ها سریعتر پیدا کنند. فیلترها شامل گزینه هایی مانند چت های خوانده نشده، مخاطبین، غیر مخاطبین و گروه ها می باشد. انتخاب یکی از این گزینه‌ها، باعث می شود فقط آن چت‌ها روی صفحه نمایش شما نشان داده شود و به شما کمک می‌کند سریع‌تر پیمایش کنید.

whatsap bis

حساب‌های استاندارد واتساپ نیز می‌توانند از همین ویژگی در به‌روزرسانی‌های بعدی برنامه استفاده کنند، اما تفاوت دیگری نیز در این جا وجود دارد: دکمه فیلتر حتی زمانی که به دنبال چت و پیامی هم نباشید، همیشه قابل مشاهده خواهد بود.
ویژگی فیلترهای چت در حال حاضر در نسخه بتا است و در حال حاضر فقط می تواند توسط واتساپ دسکتاپ نسخه بتای نسخه 2.2216.40 استفاده شود. این ویژگی قرار است بعداً به نسخه‌های پایدار WhatsApp Business همراه با سایر ویژگی‌هایی که این پلتفرم توسعه داده است، از جمله پاسخ‌های سریع و شناسایی نام‌های «قانونی» افرادی که پرداخت‌های UPI را در برنامه فعال کرده‌اند، ارائه شود.

       مقالات مرتبط


خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

بیست − 6 =