8 ایموجی جدید به وضعیت واتساپ اضافه می شود

8 ایموجی جدید به وضعیت واتساپ اضافه می شود

واتساپ به زودی واکنش‌های ایموجی را در قسمت وضعیت (Status) این پیام رسان به روز رسانی می کند. برای اطلاعات بیشتر تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

ایموجی جدید واتساپ

واکنش‌های ایموجی راهی سریع برای پاسخ دادن به داستان‌های افراد در به‌روزرسانی‌های وضعیت است. این ویژگی در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام در دسترس است و به کاربران این امکان را می دهد که واکنش های احساسی خود را مانند عشق، عصبانیت یا غم را با یک ایموجی، به جای نوشتن یک متن نشان دهند. این سریعترین راه برای پاسخ دادن به یک متن می باشد.

واتساپ، یکی از پرکاربردترین پلتفرم های ارتباطی، قبلا این ویژگی ها را نداشت. اما، ممکن است به زودی تغییراتی در این زمینه ایجاد کند. گزارش جدیدی که توسط WABetaInfo منتشر شده، نشان می‌دهد که پلتفرم متا مدتی است که در حال توسعه واکنش‌های ایموجی برای این پلتفرم بوده است و ما به زودی می‌توانیم آن را در نسخه های جدید ببینیم.

ویژگی «واکنش‌های سریع» به کاربران این امکان را می‌دهد تا با ایموجی به‌روزرسانی‌های شده وضعیت (ویژگی Stories)، واکنش نشان دهند. این موارد شامل شکلک هایی مانند دست های روی هم، کف زدن، پاپر پارتی و موارد دیگر است. اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا لیست این ایموجی ها از پیش تنظیم شده یا کاربران می توانند شکلک هایی را که اغلب استفاده می کنند، را سفارشی کنند.

طبق گفته واتساپ، 8 ایموجی جدید در بخش وضعیت اضافه خواهد داشت. اینها را می توان در اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط WABetaInfo مشاهده کرد.
این یک اسکرین شات از نسخه بتا دسکتاپ واتس اپ است، احتمال زیادی وجود دارد که این ویژگی به زودی برای نسخه های iOS و اندروید نسخه بتا عرضه شود.

whatsap emogi

واکنش‌های سریع یکی از ویژگی های جدید اصلی است که به این پلتفرم افزوده می شوند. واتساپ علاوه برآن، به زودی ویژگی های جدیدی را در بخش گروه ها با قابلیت هایی مانند حذف پیام ها توسط ادمین های گروه اضافه خواهد کرد. در حال حاضر نسخه جدید آن با قابلیت اشتراک‌گذاری فایل تا ۲ گیگابایت در آرژانتین قابل استفاده می باشد.

    مطالب مرتبط


خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

سیزده + هشت =