پولستار 2 مدل 2025 رونمایی شد: امکانات، رنگ بندی و برد بیشتر

پولستار 2 مدل 2025 رونمایی شد: امکانات، رنگ بندی و برد بیشتر

آخرین بروز رسانی: 10 تیر 1403توسط برچسب‌ها: , ,

پولستار از مدل 2025 پولستار 2 با برد و امکانات جانبی بیشتر رونمایی کرد.

شرکت سوئدی پلاستر به تازگی از مدل 2025 خودروی پلاستر2 رونمایی کرد. خودروی باز طراحی شده جدید نسبت به مدل قبلی از امکانات داخلی، رنگ بندی و برد بیشتر برخوردار است. شرکت Polestarدر سال 1996 توسط Janne Lindblad و Volker Morgenstern تأسیس شد. این شرکت ابتدا به عنوان یک تیم تیونینگ برای شرکت خودروسازی ولوو فعالیت می‌کرد. آنها با ارتقای موتور، سیستم تعلیق و آیرودینامیک، عملکرد خودروها را افزایش می دادند تا این که سال ۲۰۱۵، ولوو تصمیم گرفت Polestar را به طور کامل خریداری کند. بعد از این قرارداد خرید، آنها به یک برند مستقل تبدیل شدند. آنها در سال 2019 از اولین خودروی خود تحت عنوان Polestar 1 رونمایی کردند.

در حال حاضر، Polestar دو مدل خودرو در خط تولید خود دارد:
• :Polestar 1 یک خودروی اسپرت هیبریدی با قدرت 619 اسب بخار و برد الکتریکی 124 کیلومتر.
• :Polestar 2 یک سدان برقی با قدرت 408 اسب بخار و برد 483 کیلومتر.

نکته جالب اینجاست که خودروساز سوئدی در تولید محصولات خود از مواد بازیافتی و فرآیندهای تولید سازگار با محیط زیست استفاده می‌کند. به همین علت، محیط زیست را کمتر آلوده می کند. Polestar هم اکنون در 27 کشور از سراسر جهان نمایندگی فروش دارد.

بخش فنی: برد و ظرفیت باتری بیشتر

طول برد مدل تک موتوره جدید با کمی افزایش به 659 کیلومتر(۴۱۰ مایل) رسیده است. در حالی که مدل قبلی می توانست در یک ساعت 654 کیلومتر(407 کیلومتر) را طی کند. تغییرات دیگر مربوط به ظرفیت باتری آن می شود. ظرفیت باتری موتور تک گانه آن به 70 کیلووات ساعت افزایش یافته که شرکت CATL سازنده آن است. برد حرکتی خودرو براساس استاندارد WLTP اروپا برابر با ۵۵۴ کیلومتر (۳۴۴ مایل) اعلام شده است. اما برد مدل دوگانه آن با کمی افزایش از ۵۹۱ کیلومتر (۳۶۷ مایل) به ۵۹۶ کیلومتر (۳۷۰ مایل) رسیده است.

بخش طراحی: رنگ‌های جدید و بهبود ظاهری

پولستار 2 مدل 2025 با دو رنگ جدید عرضه می‌شود.:رنگ خاکستری “مگنزیوم” که با رنگ مه‌رنگ (Vapour) و رنگ مشکی رعد که با رنگ طوفان” (Storm) جایگزین شده است.
برای بهبود نمای ظاهری، رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی جدید “ایرو” با طراحی آیرودینامیکی به لیست امکانات اضافه شده است. به علاوه، خریداران در صورت تمایل به انتخاب لیست پرو می توانند به جای رینگ های 19 اینچی، رینگ های 20 اینچی آلیاژی “Pro Graphite” را سفارش دهند.

بخش داخلی: ارتقای فضای کابین

اولین تغییری که در فضای داخلی خودرو می توان حس کرد، روکش های چرم صندلی هایی است که با رعایت استانداردهای رفاه حیوانات توسط شرکت مشهور اسکاتلندی “پل آف ویر” تولید شده است. البته در صورت انتخاب پکیج پرو؛ کمربندهای ایمنی مشکی و طلایی رنگ می شود. این ترکیب رنگی فضای داخلی خودرو را لوکس تر جلوه می دهد.

بخش امکانات: آپشن های بیشتر برای سفارشی سازی

علاوه بر امکانات استاندارد، پولستار لیستی از پکیج‌های آپشنال برای سفارشی سازی بیشتر خودرو ارائه می‌دهد:

• Pilot Pack (1,000 euros) : این پکیج با سیستم دستیار راننده (Pilot Assist) و ترمز اضطراری خودکار، ایمنی خودرو را ارتقا می‌دهد.

• :Plus Pack (2,900 euros) این پکیج شامل سانروف پانوراما، چراغ مه شکن LED با راهنما، صندلی‌های پریمیوم WeaveTech، نورپردازی داخلی بهبود یافته، صندلی‌های برقی جلو، سنسور کیفیت هوا، کلید دیجیتال خودرو، صندوق عقب برقی بدون دخالت دست، جداکننده بار و باربند سقفی می‌شود.

• :Climate Pack (1,000 euros) این پکیج با فراهم کردن پمپ حرارتی، صندلی‌های عقب گرمکن‌دار، فرمان گرمکن‌دار و نازل‌های برف‌پاک‌کن گرمکن‌دار، راحتی سرنشینان را افزایش می‌دهد.

خودروی پلاستر 2 مدل 2025 امکانات دیگری از جمله شارژر( قیمت 200 یورو)، سیستم صوتی هارمن کاردن (قیمت 1000 یورو)، چراغ‌های جلوی LED پیکسل( قیمت 1200 یورو) و شیشه‌های عقب دودی ( 300 یورو) را هم به خریداران ارائه می دهد.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

17 − پانزده =