قیمت و مشخصات فنی اسکوتر برقی شیائومی 4 پرو نسل 2

قیمت و مشخصات فنی اسکوتر برقی شیائومی 4 پرو نسل 2

آخرین بروز رسانی: 9 خرداد 1403توسط برچسب‌ها: , ,

سازنده چینی اسکوتر برقی شیائومی 4 پرو نسل 2 را به صورت رسمی برای فروش در اروپا عرضه کرد.

اسکوتر برقی شیائومی 4 پرو نسل دوم می تواند با سرعت 25 کیلومتر در ساعت، مسافتی به طول 60 کیلومتر را در یک ساعت طی کند. این دستگاه ابتدا در بازار آلمان با تخفیف مناسب عرضه می شود و سپس در سایر بازارهای اروپایی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

مشخصات فنی اسکوتر برقی شیائومی 4 پرو نسل 2

اسکوتر برقی شیائومی 4 پرو نسل 2 یک نوع اسکوتر برقی با قابلیت تاشو است که نسبت به مدل اصلی از امکانات بیشتری برخوردار است. این دستگاه یک موتور الکتریکی قوی و صفحه نمایش یکپارچه دارد. حداکثر توان خروجی موتور قدرتمند این اسکوتر 1000 وات است و با توجه به قوانین محلی حاکم در استان های چین سرعت آن به حداکثر 25 کیلومتر در ساعت می رسد.

شیائومی برای اولین بار در مارس 2024 از این اسکوتر در وب سایت جهانی خود رونمایی کرد. اندکی بعد؛ قیمت نهایی عرضه آن در بازار اروپا اعلام شد. مدل پرو با سه سرعت مختلف عرضه می شود. این اسکوتر دارای سه حالت مختلف سرعت‌گیری دارد که به راننده اجازه می‌دهد حداکثر سرعت اسکوتر را متناسب با نیاز خود را انتخاب کند. این حالت‌ها عبارتند از:

• حالت کم سرعت: برای تردد در مکان‌های شلوغ یا عبور از موانع

• حالت متوسط: برای رانندگی معمولی در خیابان‌ها

• حالت پر سرعت: برای رسیدن به حداکثر سرعت مجاز 25 کیلومتر در ساعت

این اسکوتر به یک باتری 468 وات‌ساعت مجهز است که با یک بار شارژ کامل می‌تواند تا 60 کیلومتر مسافت را طی کند. این میزان مسافت برای استفاده‌های روزمره مانند رفت و آمد از محل کار به خانه یا مدرسه مناسب است. مرکز فرمان اسکوتر، یک نمایشگر تعبیه شده است که اطلاعات مهمی مانند سرعت فعلی و وضعیت باتری را به راننده نشان می‌دهد. این اطلاعات به راننده کمک می‌کند تا از وضعیت اسکوتر خود آگاه باشد و در زمان مناسب آن را شارژ کند. شیائومی 4 پرو نسل دوم علاوه براین، به لاستیک‌های پهن ۱۰ اینچی، چراغ‌های اتوماتیک و راهنما مجهز است. بدنه‌ی آن از فولاد کربن ساخته شده و برای جابجایی راحت تر، قابلیت تا شدن دارد.

قیمت شیائومی4 پرو نسل دوم

اسکوتر برقی شیائومی4 پرو نسل دوم با دو قیمت در بازارهای اروپا عرضه می شود:

• آلمان: قیمت با تخفیف ۴۹۹.۹۹ یورو (قیمت اصلی ۵۴۹.۹۹ یورو) که معادل تقریبا ۵۴۰ دلار است.

• بریتانیا: قیمت ۴۴۹.۹۹ پوند که معادل ۵۶۵ دلار است.

این اسکوتر همچنین در لیست محصولات کشورهای فرانسه، اسپانیا و سوئد هم مشاهده شد. اما هنوز برای ثبت سفارش در دسترس خریداران قرار نگرفت.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

2 + هفت =