افرادی که صاحب دستگاههای سامسونگ نیستند، میتوانند از خدمات استریم تبلیغاتی TV Plus استفاده میکنند
حتی افرادی که دستگاه های سامسونگ ندارند هم اکنون می توانند از خدمات پخش جریانی تبلیغاتی آن لذت ببرند. طبق پروتکل، این غول فناوری TV Plus را - چیزی که قبلاً به طور انحصاری در تلویزیون ها و دستگاه های تلفن همراه این برند وجود داشت - برای وب در ماه مه راه اندازی کرد.
بهنظر میرسد سامسونگ برای راهاندازی این سرویس سیاست «نرم» را پیش گرفته است، زیرا هنوز به طور رسمی نسخه وب خود را اعلام نکرده است و هنوز TV Plus را در هیچ یک از تبلیغات سامسونگ وارد نشده است. درحالیکه معرفی سرویس تحتوب TV Plus هیچ سروصدایی نداشته است، یکی از نمایندگان شرکت تأیید کرده که سامسونگ در سهماهه دوم نسخه وب سرویس مذکور را برای کاربرانش ارائه کرده است.
سامسونگ TV Plus را در سال 2016 راه اندازی کرد و از آن زمان تاکنون، تکامل یافته و به نسخه فعلی خود رسیده است. TV Plus در 23 کشور قابل دسترس است و در ایالات متحده به 140 کانال شامل ABC News Live و Vice دسترسی می دهد.
سانگ کیم، معاون ارشد سامسونگ الکترونیکس، گفته است این شرکت میلیاردها دقیقه در هر ماه استریم دارد؛ بنابراین، بهوضوح به محبوبیت زیادی بین کاربران دست یافته است. دامنه دسترسی آن تاکنون به مشتریان سامسونگ محدود بوده است و باید دید آیا در دسترس بودن نسخه وب می تواند تعداد قابل توجهی از کاربران جدید را به سرویس اضافه کند یا خیر؟
نظر شما چیست؟دیدگاه خود را با های فن تک به اشتراک بگذارید