تماشای المپیک ۲۰۲۴ به صورت زنده با گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا !

تماشای المپیک ۲۰۲۴ به صورت زنده با گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا !

آخرین بروز رسانی: 2 تیر 1403توسط برچسب‌ها: , ,

بیش از ۲۰۰ گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا، مراسم المپیک را به صورت زنده و با کیفیت HDR به تصویر می‌کشند!

سامسونگ، به‌عنوان یکی از شرکای جهانی المپیک و پارالمپیک، از همکاری با کمیته بین‌المللی المپیک و خدمات پخش المپیک (OBS) برای متحول کردن تجربه‌ی تماشای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ خبر داد. نکته جالب ماجرا اینجاست که قرار است از گوشی پرچم دار سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا برای فیلم‌برداری و پخش زنده استفاده شود. با این اقدام، بینندگان و طرفداران بازی های المپیک می‌توانند با استفاده از تصاویر این گوشی، از مراسم افتتاحیه‌ی تاریخی در رود سن و مسابقات قایقرانی المپیک لذت ببرند.

درخشش فناوری های جدید در پاریس ۲۰۲۴

امسال برخلاف دوره های قبل، بازی های المپیک قرار است خارج از استادیوم برگزار شود. این مراسم افتتاحیه بزرگترین رویداد در طول تاریخ خواهد بود که تا به امروز برگزار شده است. تماشاگران در این مراسم شاهد رژه ده هزار و پانصد ورزشکار از کشورهای مختلف بر روی رودخانه سن خواهند بود.

طبق برنامه ریزی های انجام شده، این رژه از پل اوسترلیتز آغاز و تا مرکز پاریس ادامه پیدا می کند. سامسونگ برای این که تجربه و هیجان رقابت ورزشکاران را به تماشاگران منتقل کنند تصمیم گرفت 200 گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا را بر روی دماغه و اطراف قایق های حامل ورزشکاران نصب کند.

این تصاویر قرار است با کیفیت اچ‌دی‌آر (HDR) از طریق شبکه‌ی اختصاصی 5G که توسط اورانج، اپراتور تامین کننده رسمی شبکه‌ی تلفن همراه به صورت زنده پخش شود. اپراتور سیار فرانسوی با نصب بیش از ۱۲ آنتن 5G توانست اولین شبکه‌ی مستقل اینترنت 5G را در فرانسه راه اندازی کند. فرانسه قصد دارد با ارائه فناوری های جدید تجربه‌ی بی‌نظیری را برای هواداران سراسر جهان رقم بزند. مسئولین برگزاری قصد دارند از این فناوری در زمان برگزاری مسابقات قایقرانی مارسی استفاده کنند.

 

تبلیغات گوشی‌های هوشمند در رویدادهای بزرگ ورزشی: حضور پررنگ اوپو و ویوو

سال‌های اخیر، شاهد حضور پررنگ برندهای مختلف گوشی‌های هوشمند در رویدادهای بزرگ ورزشی بوده‌ایم . اوپو و ویوو هم از این قاعده جدا نیستند و به تازگی فعالیت‌های بازاریابی خود را در این زمینه افزایش داده‌اند. به عنوان نمونه: اوپو در سال ۲۰۲۲ به عنوان اسپانسر رسمی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتخاب شد. ویوو هم به عنوان حامی مالی لیگ برتر هند و جام جهانی ۲۰۲۲ فیفا معرفی شده بودند.

این حضور گسترده در رویدادهای ورزشی، به سازندگان چینی کمک می‌کند تا به مخاطبان بیشتری در سراسر جهان دسترسی پیدا کنند و برند خود را در دنیای ورزش معرفی کنند. البته این استراتژی بازاریابی مزایای دیگری هم برای اوپو و ویوو به دنبال دارد که شامل ماورد ذیل می شود:

افزایش آگاهی مردم از برند: حضور در رویدادهای ورزشی بزرگ، یک فرصت عالی برای دیده شدن برند و افزایش آگاهی از آن در بین مخاطبان زیاد فراهم می کند.

ایجاد تعامل با مشتری: این رویدادها فرصتی را برای برندها فراهم می‌کنند تا با مشتریان خود به طور مستقیم تعامل داشته باشند و وفاداری آنها را افزایش دهند.

ارتباط با ارزش‌های ورزشی: ورزش با مفاهیمی مانند تلاش، نظم و رقابت سالم همراه است که می‌تواند برای برندها تصویری مثبت ایجاد کند.

با توجه به مزایای متعددی که این گونه بازاریابی با خود به همراه دارد، به نظر می‌رسد اوپو و ویوو در رویدادهای ورزشی آینده حضور پررنگ تری خواهند داشت.

یوفا، نهاد اداره‌کننده‌ی فوتبال در اروپا، گوشی‌های سری 30V ویوو را به عنوان گوشی‌های هوشمند رسمی مسابقات یورو ۲۰۲۴ انتخاب کرده است. ویوو 30V که در زمان عرضه، لقب باریک‌ترین گوشی ویوو را به خود اختصاص داد، در ماه فوریه به بازار عرضه شد و مدتی کوتاه بعد ازآن، مدل پرو هم به این سری اضافه شد.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

19 + 14 =