رونمایی از شارژ سریع 100 واتی وان پلاس با دو پورت!

وان پلاس امروز از شارژر سریع 100 واتی سبز رنگ با قابیلت دو پورت رونمایی کرد.

شارژر 100 واتی

براساس گزارش gizmochina؛ وان پلاس امروز 7 مارس 2023 محصولات جدیدی مانند گوشی هوشمند Ace 2V، هدفون بی سیم مدل Buds Pro 2 Lite را به همراه تعدادی لوزام جانبی عرضه کرد. سازنده چینی در این رویداد، یک شارژر سریع 100 واتی به رنگ سبز خیلی ملایم را به نمایش گذاشت. این لوازم جانبی برای اولین بار در سال 2023 در چین رونمایی شد. همانطور که از نام آن مشخص است این دستگاه مجهز به دو پورت USB-A و Type-C می باشد که قادر است در حالت SuperVOOC (سرعت شارژ آن دوبرابر سرعت شارژ گوشی‌های پرچم‌دار است) 100 وات و در حالت PD 65 وات (فناوری شارژ سریع با قابلیت کنترل ولتاژ) انرژی مورد نیاز دستگاه ها را تامین کند. این شارژر از ساختار ترانسفورماتور دوگانه برای بالابردن راندمان، خنک نگه داشتن شارژر و دوام بیشتر استفاده می کند.

قدرت شارژ پورت های شارژ 100 واتی

این شارژر جدید می‌تواند با هر دو پورت شارژ 50 واتی SuperVOOC و شارژ 45 واتی PD دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ نماید. یکی از مزیت هایی که نسبت به شارژرهای دیگر دارد قابلیت پشتیبانی از چندین پروتکل شارژ است که می تواند نه تنها گوشی‌های هوشمند بلکه حتی لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند، هدفون‌ها و تجهیزات الکترونیکی دیگر را شارژ کند. این شارژر قرار است با قیمت 259 یوان(37دلار) در چین به فروش برسد.

گزارش های اخیر نشان می دهد که وان پلاس قصد دارد شارژر جدید را به همراه گوشی وان پلاس 11 روانه بازار کند. گوشی های وان پلاس 11 یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 100 وات دارد. شرکت سازنده مدعی است که این شارژر می تواند تنها در 10 دقیقه باتری را 50% و در 25 دقیقه باتری را 100% شارژ کند.


چاپ