ساخت دستگاه جدید برای افراد مبتلا به فلج عصبی عضلانی!

ساخت دستگاه جدید برای افراد مبتلا به فلج عصبی عضلانی!

آخرین بروز رسانی: 13 اردیبهشت 1402توسط برچسب‌ها: ,

دستگاه Cionic Neural Sleeve افراد مبتلا به فلج عصبی عضلانی را کمک می کند تا بتوانند به راحتی راه بروند.

آمارهای جهانی نشان می دهد بیش از 18 میلیون نفر از افراد ساکن آمریکا و کانادا در اثر پیری یا حادثه به محدودیت های حرکتی دچار هستند. شرکت فیوز پروجکت برای کمک به این افراد، یک آستین نوآورانه برای استارتاپ بیونیک CIONIC طراحی کرده است. نام این محصول، Cionic Neural Sleeve نامگذاری شده است.

این محصول نوآورانه با ادغام طراحی و تجزیه و تحلیل داده های پیشرفته، به بهبود حرکت و عملکرد بدن افراد مبتلا کمک می کند. محصول جدید با ایجاد یک استاندارد جدید در فناوری مراقبت های بهداشتی، راه حلی قابل تنظیم برای موارد مهم ارائه می دهد. اما دستگاه جدید برای چه بیمارانی مناسب است؟!

آستین عصبی سیونیک می تواند برای بیماران مبتلا به فلج عصبی عضلات مانند مولتیپل اسکلروزیس، فلج مغزی، آسیب‌های نخاعی، سکته مغزی و غیره مفید باشد. این فناوری پیشرفته از الگوریتم های شخصی سازی شده برای تجزیه و تحلیل الگوی راه رفتن افراد استفاده می کند و سپس با تحریک الکتریکی عملکردی (FES) عضلات به آن ها در راه رفتن کمک می کند.

استفاده و پوشیدن آسان
شرکت Fuseproject و Cionic از نرم افزار برای کنترل جریان استفاده می کند. در داخل این آستین تعدادی الکترودهای برای افزایش عملکرد و تحرک عضله قرار داده شده است. آستین عصبی، برای این دسته از بیماران مزایای زیادی دارد. به عنوان نمونه: سهولت در پیاده روی، افزایش قدرت و دامنه حرکتی و احساس راحتی بیشتر.

 Cionic Neural Sleeveنرم افزار

برای افرادی با تحرک خیلی کم، استفاده آسان مهم تر است. ویژگی که شرکت فیوز پروجکت در طراحی خود اعمال کرد تا مطمئن شود همه افراد می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. این ویژگی مخصوصا برای بیمارانی که سکته مغزی داشتند، خیلی مهم است. در مراحل ابتدایی تعداد 50 نمونه از این دستگاه ساخته شد. جنس پارچه ای که در ساخت آستین عصبی ساخته شد از یک نوع پارچه سبک و قابل تنفس است و علاوه بر آن، در رنگ بندی های متنوعی عرضه می شود.

علاوه بر این، بیش از 50 نمونه اولیه با تجربه کاربر به عنوان اولویت اصلی توسعه داده شد. نتیجه؟ یک راه حل تغییر دهنده بازی برای کسانی که بیشتر به آن نیاز دارند. عملکردی و در عین حال شیک فرآیند بازیابی شما باید چیزی باشد که به آن افتخار می کنید. آستین عصبی Cionic به شما امکان می دهد پیشرفت خود را راحت و شیک جشن بگیرید. در واقع این محصول کاربردی در رنگ‌های زیبا از پارچه‌ای سبک و قابل تنفس ساخته شده است.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

18 + 15 =