اپل جاسوس داخلی شرکت را شناسایی و اخراج کرد!

اپل جاسوس داخلی شرکت را شناسایی و اخراج کرد!

آخرین بروز رسانی: 24 اردیبهشت 1402توسط برچسب‌ها: , , , ,

اپل به صورت مخفیانه توانست عامل افشای اطلاعات محرمانه این شرکت را شناسایی و اخراج کند.

طبق گزارش thedesk؛ چندماه قبل یک جاسوس جدید با نام کاربری 941 Analyst در توییتر ادعا کرد که به اطلاعات مهمی درباره ی نسخه بروز رسانی نرم افزار Apple دسترسی دارد. این حساب کاربری چندین پست در مورد ویژگی های جدید ios17 و watchOS 10 منتشر کرد. صحت اطلاعات باعث شد کاربران زیادی صفحه این افشاگر را دنبال کنند. پس از انتشار آخرین پست، همه منتظر اطلاعات بعدی بودند که ناگهان صفحه به طور کامل از دسترس خارج شد. به نظر می رسد اپل توانست در مدت زمان خیلی کم صاحب این حساب کاربری را پیدا کند.

این افشاگر برای اولین بار در پاییز سال گذشته انتشار اطلاعات سری این شرکت را شروع کرد. یکی از اطلاعات دقیقی که منتشر کرد در مورد داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو بود. تا قبل از انتشار این اطلاعات، همه فکر می کردند اپل از دو حفره مجزا در بالای صفحه نمایش استفاده می کند. اما 941 Analyst تنها کسی بود که گفت سازنده آیفون قصد دارد از یک روش نرم افزاری برای اتصال حفره ها استفاده کند.

پس از چند ماه سکوت، 941 Analyst دوباره دست به افشاگری زد. این بار او اطلاعاتی از سیستم عامل 17iOS منتشر کرد. افشاگر در توییت خود نوشت :”اپل قصد دارد نرم‌افزارهای فاینال کات پرو و لاجیک پرو مخصوص آیپد را به ترتیب در سال 2024 و ۲۰۲۵ منتشر ‌کند. چند روز بعد، اپل اعلام کرد این دو نرم‌افزار تا دو هفته‌ی دیگر منتشر می‌شوند.

طبق ادعای افشاگر، اپل از خبر نرم افزارهای آیپد به عنوان تله برای پیدا کردن او استفاده کرده است. 941 Analyst می‌گوید افشاگر واقعی خواهرش است که زمانی به عنوان یکی از اعضای تیم‌های نرم‌افزاری در این شرکت مشغول به کار بود و این اخبار را به صورت مستقیم از با کریگ فدریگی، رهبر تیم نرم‌افزار دریافت می کرد.

اپل با انتشار این خبر به خواهر 941 Analyst مشکوک می شود و برای اطمینان بیشتر، تاریخ 2024 و 2025 را فقط به او اعلام می کند. با پخش شدن خبر تاریخ عرضه نرم افزار، اپل خواهر او را اخراج می کند. در حال حاضر، این کاربر توییتر و خواهرش نگران هستند Apple بخواهد از آن ها به صورت قانونی شکایت کند.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

پانزده − هفت =