سامسونگ گلکسی اس 23 شبیه به آیفون 14 است؟!

سامسونگ گلکسی اس 23 شبیه به آیفون 14 است؟!

آخرین بروز رسانی: 15 بهمن 1402توسط برچسب‌ها: ,

طراحی سری جدید سامسونگ گلکسی اس 23 نشان می دهد سامسونگ علی رغم تبلیغاتی که برعلیه اپل انجام می دهد، علاقه زیادی به آیفون دارد.

کمتر از دو هفته به رویداد آنپکت سری گلکسی اس 23 مانده است. همه ما تاحدودی با مشخصات ظاهری این گوشی جدید آشنا هستیم و تصاویر گوناگونی از آن را در رسانه های مختلف دیده ایم. اما، تصویر جدیدی از نمای جانبی آن گرفته شده است خیلی جالب است و ما را به یاد گوشی های آیفون 14 پرومکس می اندازد. اپل، آیفون های سری 14 را در سال 2022 رونمایی کرده بود.

در این تصویر، رنگ بندی و قاب آلومینیومی گلکسی سری اس 23 را می بینید که کاملا شبیه به آیفون 14 پرو است. شرکت سامسونگ در طول این سال ها با برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی از روی عمد به اپل و آیفون ضربه‌های زیادی زد. بنابراین، از تقلید گوشی های شرکت کوپرتینویی ترسی ندارد.

طراحی گلکسی S23 نشان می‌دهد که سامسونگ کاملاً از ایده اپل مبنی بر «نوآوری آهسته» پیروی می کند. همانطور که 2 تا 3 سال اخیر از استراتژی “به روز رسانی تدریجی” اپل استفاده کرده است. البته، این نوع تقلید چیز بدی نیست. این روش به شرکت کره جنوبی زمان کافی می‌دهد تا به ویژگی‌های خاص مورد نیاز کاربر توجه بیشتری کند و گوشی های پرچم‌دار بهتری را ارائه بدهد. (سامسونگ چند سالی هست که این کار را انجام می دهد).

از سوی دیگر، سامسونگ با سازندگان دیگر گوشی های اندرویدی رقابت تنگاتنگی دارد و به نظر می رسد که برخی از آنها در بخش طراحی بسیار بهتر عمل کرده اند. چرا سازندگان گوشی های هوشمند روی طراحی بیشتر مانور می دهند؟! زیرا محصول باید از دید مشتری زیبا به نظر برسد. بنابراین، این بخش می تواند نقش خیلی مهمی ایفا کند.

یکی از همین سازندگان، شرکت گوگل است. این شرکت با ساخت گوشی های پیکسل وارد این میدان رقابت شد. در حال حاضر هم، یکی از جدیدترین گوشی های خود را با نام ” پیکسل “7 وارد بازار کرده است که یکی از زیباترین گوشی های هوشمند موجود محسوب می شود.

یکی از گوشی های دیگر که از نظر خریداران بسیار جذاب است، گوشی های Nothing Phone 1 می باشد. این گوشی از لحاظ عملکرد فرقی با گوشی های هم قیمت موجود ندارد. تنها ویژگی که آن را برای خریداران جذاب می کند طراحی بسیار متفاوت آن است.

شیائومی هم یکی از برندهای شناخته شده است. سازنده چینی این گوشی را با حاشیه های بسیار نازکی طراحی کرده است. از محبوب ترین گوشی های شرکت شیائومی، می توان گوشی ” ” Xiaomi 12S Ultra را نام برد.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

یک × پنج =