طراح سابق مرسدس بنز سرپرست جدید تیم طراحی گوشی های گلکسی

طراح سابق مرسدس بنز سرپرست جدید تیم طراحی گوشی های گلکسی

آخرین بروز رسانی: 15 بهمن 1402توسط برچسب‌ها: , ,

شرکت سامسونگ، طراح سابق مرسدس بنز را به عنوان سرپرست جدید تیم طراحی گوشی های گلکسی استخدام کرد. هوبرت اچ لی، قبل از این مدیر ارشد بخش طراحی مرسدس بنز در چین بود.

بخش طراحی موبایل سامسونگ به تازگی یک سرپرست جدید در بخش طراحی جذب کرد. روز جمعه، این شرکت کره ای Hubert H. Lee را به عنوان سرپرست جدید تیم طراحی Mobile eXperience (MX) معرفی کرد. واحد طراحی SAMSUNG مسئول طراحی محصولات مختلف مانند گوشی های پرچمدار سری گلکسی S است. لی، یکی از طراحان موفق جهان به شمار می آید.

او سال های زیادی را به عنوان سرپرست تیم های طراحی در شرکت های خودروساز آمریکایی و چینی کار کرد. آخرین فعالیت او، مربوط به شرکت خودروسازی مرسدس بنز در چین است. حالا هوبرت قصد دارد به یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تجهیزات الکترونیکی جهان بپیوندد. سامسونگ اعلام کرد: “دید منحصربه‌فرد او در زمینه طراحی، می تواند به جلوه ظاهری گلکسی کمک زیادی کند. ما می خواهیم نمای ظاهری گوشی های سری گلکسی براساس نیاز و علاقه کاربران طراحی شود.”

حداقل یک سال طول می کشد تا لی بتواند ایده های خود را در محصولات سامسونگ پیاده سازی کند. اطلاعات افشا شده از گوشی‌های بعدی گلکسی S نشان می‌دهد که این گوشی‌ها شباهت زیادی به گوشی‌های S22 دارند. علاوه بر این، بر اساس جدول‌ زمان بندی توسعه گوشی‌های هوشمند سامسونگ گوشی های پرچم‌دار 2024 نیز طبق روال قبلی به بازار عرضه خواهند شد. بنابراین، نباید منتظر تغییرات خیلی زیادی باشیم.

از نظر طراحی، شرکت های سازنده تلفن بیشتر از یک دهه است که با این روال کار می کنند. با این حال، لی می‌تواند تغییرات کوچک ولی معنی‌داری را در بخش طراحی سامسونگ ایجاد کند. مانند کاری که ایوانز هانکی پس از جدایی جانی آیو در اپل انجام داد.

دیدگاه خود را بنویسید

16 − 13 =