سامسونگ از تلویزیون با فناوری پیشرفته رونمای میکندUnbox & Discover 2021

سامسونگ در تاریخ12 اسفند( 2 مارس) از تلویزیون های جدید با "فناوری های پیشرفته" رونمایی می کند


سامسونگ پیش از این از اولین مدل های تلویزیون 2021 خود با گزینه های Neo QLED و microLED رونمایی کرده است. اکنون این شرکت از همه دعوت کرده است تا در رویداد Unbox & Discover 2021 که (در واقع) در تاریخ 2 مارس برگزار می شود به او بپیوندند.
در رویداد Unbox & Discover 2021 سامسونگ اخبار مهمی با محوریت دنیای تلویزیون اعلام می کند
سامسونگ .دیدگاه خود را در مورد چگونگی آخرین محصولات نوآورانه این شرکت برای تعریف مجدد نقش تلویزیون از طریق فناوری های پیشرفته ، طراحی زیبا و مشارکت های تأثیرگذار به اشتراک می گذارد.

box
علیرغم فشار اخیر به سمت microLED ، گزارشی از چند روز پیش منتشر شدا است، می گوید که سامسونگ تلویزیون های QD-OLED را از سال آینده معرفی می کند - پنل‌های QD-OLED رنگ‌های خالص کوانتوم دات را با مزیت‌های ارائه‌شده ازسوی پنل‌های OLED ترکیب می‌کنند. آیا چنین راهکاری می‌تواند قوانین صنعت تلویزیون را از نو بنویسد؟ تا 12 اسفند باید منتظر پاسخ باشیم.
این شرکت همچنین مأموریت داشته است تا قابلیت دسترسی به تلویزیون های خود را با ویژگی هایی مانند بزرگنمایی زبان اشاره ، نمایش بهتر زیرنویس های بسته و موارد دیگر بهبود بخشد. همچنین ، مقوای خوشحالی که در تیزر دو ثانیه‌ای سامسونگ دیده می‌شود، بدون معنی نیست. اعضای تیم Samsung Upcycling جعبه‌هایی را برای تلویزیون معرفی کرده‌اند که می‌توان آن‌ها را تبدیل به وسایلی خانگی کرد.
ویدئوی مربوط به جعبه‌ی تلویزیون‌های سامسونگ را می‌توانید مشاهده کنید.


چاپ