آمازون عملیات ساخت شش ساختمان اداری جدید خود را، متوقف کرد

آمازون عملیات ساخت شش ساختمان اداری جدید خود را، متوقف کرد

آمازون Amazon.com Inc (AMZN.O) یکی از غول های بزرگ فناوری در دنیا، روز جمعه اعلام کرد، ساخت 6 ساختمان اداری جدید خود را در شهرهای Bellevue و Nashville متوقف می کند تا طرح ها را متناسب با کارهای ترکیبی ارزیابی کند. برای اطلاعات بیشتر از دلایل توقف آمازون تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

سخنگوی شرکت با تکرار پیشنهاد این شرکت برای ایجاد 25000 شغل در شهر بلویو (Bellevue) و 5000 شغل دیگر در شهر نشویل (Nashville) گفت که توقف و تاخیر در مراحل ساخت و ساز این مکان ها، هیچ تاثیری بر برنامه های استخدام آمازون نخواهد گذاشت.

جان شوتلر، معاون رئیس جمهور، گفت: «این بیماری همه گیر به طور قابل توجهی روش کار مردم را تغییر داده است. املاک و تسهیلات جهانی در آمازون، سرمایه گذاری های بلندمدت این شرکت هستند و می خواهیم مطمئن شویم که آنها را به گونه ای طراحی می کنیم که نیازهای آینده کارکنان ما را برآورده کند.
خبرگزاری بلومبرگ هم روز جمعه گزارشی منتشر کرد که بر اساس آن، متا پلتفرم های مادر فیس بوک (META.O) و آمازون از برنامه های توسعه دفتر خود در شهر نیویورک عقب نشینی کرده اند.

در این گزارش آمده، متا تصمیم گرفته است که خرید 300000 فوت مربع فضای اضافی ساختمان خود، در نزدیکی Astor Place را کنسل کرده و آمازون نیز مقدار فضایی را که قصد اجاره از JPMorgan Chase & Co در Hudson Yards را در نظر گرفته بود، کوچکتر کرده است.
یکی از سخنگویان متا بدون تایید یا تکذیب این خبر گفت: ” دلایل متعددی وجود دارد که چرا ما به یک معامله خاص ادامه نمی دهیم، مانند استفاده از این دفتر»

سخنگوی این پلتفرم در ادامه افزود: ما همچنان به نیویورک متعهد هستیم و مشتاقانه منتظر افتتاح شعبه Farley در ماه های آینده خواهیم بود.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

پنج + چهارده =