اپل رویداد WWDC را در یک ویدئوی 180 ثانیه ای منتشر کرد

اپل رویداد WWDC را در یک ویدئوی 180 ثانیه ای منتشر کرد

کنفرانس جهانی شرکت اپل (WWDC) ، در روز دوشنبه به تاریخ 6 ژوئن در قالب یک ویدئوی دو ساعته برگزار شد. این شرکت در این رویداد از محصولات جدید خود که شامل سیستم عامل های به روز شده، مک بوک ایر جدید و مک بوک پرو رونمایی کرد. در حال حاضر نیز کل رویداد WWDC را در قالب تصاویر ویدئویی 180 ثانیه ای منتشر کرد. برای مشاهده تصاویر ویدئویی اپل تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

این غول فناوری مجموعه ای از موارد جدید، مانند سیستم عامل های به روز شده که ویژگی های جدید و هیجان انگیزی را به مجموعه دستگاه های اپل اضافه می کند؛ همراه با مک بوک ایر جدید و مک بوک پرو ارتقا یافته، رونمایی کرد.

غول فناوری با آگاهی از اینکه مردم دو ساعت وقت اضافی برای نشستن در کل رویداد اپل را ندارند، برای کمک به آن ها بخش زیادی از آن ویدئو را در یک فایل ویدیوی تقریبا سه دقیقه ای فشرده و منتشر کرده است.

در مقایسه با فایل اصلی، نسخه خلاصه شده مقدمه تیم کوک و مدیر عامل اپل را حذف کرده است، و مدت زمان سخنرانی را که به کریگ فدریگی داده می‌شود، نیز بسیار کاهش می‌دهد، در عوض ترجیح می‌دهد صرفاً بر روی امکانات جدید تمرکز کند.

همانطور که می بینید، این ویدئو با iOS 16 آغاز می شود، آخرین سیستم عامل موبایل که اواخر امسال برای آیفون ها (البته نه همه آیفون ها) عرضه می شود. این به معنای ویژگی‌های جدید برای صفحه قفل، پیام‌ها، عکس‌ها (ابزار جداسازی تصویر)، نقشه‌ها و موارد دیگر است.

این ویدیو به سرعت به برخی از ویژگی‌های جدید اپل واچ9 از جمله ویژگی های ضربان قلب و تعدادی صفحه ساعت جدید که به M2 و نسل بعدی اپل سیلیکون انتقال یافته، اشاره می‌کند. در ادامه آن، به طور منظم به مک بوک ایر جدید اپل متصل می شود که تراشه M2 را در خود جای داده است، و علاوه بر آن به مک بوک پرو ارتقا یافته نیز اشاره می کند.

با یک پلک زدن، نمای کلی آخرین MacOS، Ventura را از دست خواهید داد، که به‌روزرسانی‌های عمده را برای Spotlight ارائه می‌دهد. یکی از این به روز رسانی ها شامل Stage Manager کاملاً جدیدی است که به شما کمک می کند تا سریع‌تر بین پنجره‌ها و برنامه‌ها حرکت کنید.

این ویدیو همچنین iPadOS 16 را معرفی می‌کند و به برخی از راه‌های جدیدی که اپل برای کمک به توسعه‌دهندگان، به دنبال آن است اشاره می‌کند. در آخر تصاویر ویدئویی خود را، با اشاره به برندگان جوایز طراحی اپل در سال 2022 پایان می دهد.

 

       مقالات مرتبط


دیدگاه خود را بنویسید

چهار × سه =