اضافه شدن ابزار جدید در پلتفرم متاورس متا

شرکت متا مالک فیس بوک شروع به آزمایش ویژگی های جدید برای فروش دارایی‌های دیجیتال خود در پلتفرم VR کرده است که بخش مهمی از برنامه‌اش جهت ارتقای متاورس است. برای کسب اطلاعات بیشتر از این ابزارها تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

meta vr

متا در بیانیه‌ای گفت: این ابزارها در ابتدا برای مجموعه‌ای از کاربرانی که کلاس‌های مجازی، بازی‌ها و لوازم جانبی خود را در پلتفرم فراگیر این شرکت ایجاد می‌کنند، از طریق هدست‌های VR قابل دسترسی است.

این شرکت گفت که با استفاده از این ابزار، این کاربران قادر خواهند بود لوازم جانبی خود را در فضاهای دیجیتالی که در این پلتفرم ساخته اند به فروش برسانند و درآمد کسب کنند.

این غول رسانه های اجتماعی همچنین در حال آزمایش یک برنامه تحت عنوان " Creator bonus" که در واقع پاداشی برای تعداد کمی از کاربران Horizon Worlds در ایالات متحده است که از طریق آن هر ماه به شرکت کنندگان برای استفاده از ویژگی های جدیدی که این شرکت راه اندازی کرده است، پرداخت می کند.
مارک زاکربرگ، مدیر اجرایی، در گفتگو با کاربران مبتدی گفت: «ما می‌خواهیم هزاران جهان شگفت‌انگیز در داخل Horizon Worlds با استفاده از آواتار وجود داشته باشد و برای اینکه این اتفاق بیفتد، باید تعداد این نوع کاربران (خالقان) زیاد شود تا بتوانند فعالیت های خود را در محیط واقعیت مجازی ادامه داده و این تجارت را به یک تجارت شخصی تبدیل کنند.

شرکت مادر فیس بوک که سال گذشته نام خود را به Meta تغییر داد، سرمایه گذاری زیادی روی واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده(AR)انجام داده است تا بتواند درآمد زیادی از این راه بدست بیاورد.

این شرکت در حال رقابت با رقبای جدید در این دنیای مجازی است که امکاناتی مانند زمین، ساختمان‌ها، آواتارها و حتی نام‌ها را به عنوان توکن‌های غیرقابل تعویض یا دارایی‌های مجازی مبتنی بر بلاک چین خرید و فروش کنند. ارزش فروش این دارایی ها در سال گذشته به بالاترین میزان که معادل صدها هزار دلاربود، می رسید.
Meta's Horizon Worlds، یک پلتفرم اجتماعی تحت VR است و Horizon Venues، یک تجربه دیجیتالی است که توسط فناوری های پیشرفته مانند متاورس ارائه می شود.


چاپ