پخش بهترین فیلم اسکار 2022 با Apple TV+

پخش بهترین فیلم اسکار 2022 با Apple TV+

آخرین بروز رسانی: 8 فروردین 1401توسط

خبرگزاری رویترز روز یکشنبه اعلام کرد که Apple TV+ به عنوان اولین سرویس استریم برای پخش آنلاین فیلم «CODA» که به عنوان بهترین فیلم فستیوال اسکار سال 2022 معرفی شده است، تاریخ ساز شد. برای اطلاعات بیشتر تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

حتما برای شما سوال پیش آمده که سرویس استریم به چه معناست؟ سرویس استریم یعنی ارسال فایل های صوتی و تصویری بین سرور و مشتری در بستر اینترنت. به زبان ساده زمانی که مشتریان در اینترنت تلویزیون تماشا کرده و یا فایل های صوتی گوش می دهند، از سرویس پخش استریم استفاده می کنند.این سرویس پخش فیلم «CODA» را پس از اولین حضورش در سال 2021 در جشنواره فیلم ساندنس به قیمت رکورد 25 میلیون دلار خریداری کرد و این فیلم در طول این مراسم جوایز زیادی از انجمن تهیه کنندگان، انجمن بازیگران سینما و انجمن نویسندگان را به دست آورد.

«CODA» با رقابت شدید فیلم وسترن تحسین شده نتفلیکس، «قدرت سگ» مواجه شد که نامزدی دوازده جایزه را در کارنامه خود داشت. کارگردان این فیلم، جین کمپیون، جایزه اسکار را دریافت کرد.
بهترین فیلم اسکار نشان می دهد که صنعت از سال 2017 تا چه حد پیشرفت کرده است، زمانی که جشنواره فیلم کن فیلم هایی را که در پرده بزرگ اکران نشده بودند از رقابت برای معتبرترین جایزه خود یعنی نخل طلا منع کرد. که هدف از آن، مخالفت عمدی برای سرویس‌های پخش آنلاین مانند Netflix (NFLX.O) بود.
از آنجایی که همه‌گیری جهانی سینماها را مجبور کرد در سال 2020 تعطیل شوند، آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک قوانین واجد شرایط بودن اسکار خود را تغییر داد تا به‌طور موقت شرط نمایش یک فیلم برای هفت روز در سینماها را تغییر دهد. این یک لحظه پر استرس برای فیلم هایی بود که از طریق سرویس های پخش در خانه شروع به کار کردند.
اسکار بهترین تصویرهمچنین نقطه عطفی برای Apple TV+ است که در نوامبر 2019 با تعداد انگشت شماری از سریال‌های اصلی و بدون آرشیو فیلم یا نمایش تلویزیونی عرضه شده بود.
Apple TV+ در سپتامبر 2021، با پخش فیلم کمدی ماهی خارج از آب آن که درباره «تد لاسو»، یک مربی فوتبال آمریکایی که در یک باشگاه فوتبال انگلیسی مشغول به کار می شود، موفق به دریافت جایزه امی گردید که باعث معروفیت بیشتر آن شده بود.
دانیل ایوز، تحلیلگر اوراق بهادار Wedbush، پیش از دریافت جوایز نوشت: «اگر اپل قرار بود جایزه بهترین عکس را با CODA برنده شود، استعدادهای نامبروان بیشتری را در همان ابتدا به اپل می‌آورند» و اشتراک‌های خود را افزایش می‌دادند.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

یک × 2 =