کاهش سرعت ارسال مک استودیو به چین در سال 2022

کاهش سرعت ارسال مک استودیو به چین در سال 2022

آخرین بروز رسانی: 23 اسفند 1400توسط برچسب‌ها: , ,

هرکسی که دسکتاپ مک استودیو اپل را که اخیراً رونمایی شده سفارش دهد، باید به دقت به تاریخ حمل و نقل توجه کند، زیرا در طی قرنطینهای که مرتبط با COVID-19 در شهر شنژن چین رخ داده، مشتریان را تهدید می‌کند که بیشتر از زمانبندی اپل، باید برای دریافت دستگاه‌های جدید خود منتظر بمانند. برای اطلاعات بیشتر از جزئیات تا پایان مطلب با های فن تک همراه شوید.

در روز یکشنبه، 13 مارس اعلام شد، قرنطینه در یکی از شلوغ ترین هاب های فناوری جهان، تامین کنندگان و تاسیسات تولیدی شهر شنژن چین را مجبور می کند حداقل برای یک هفته تعطیل شوند. تامین کننده اپل فاکسکان قبلاً تعطیلی موقت چندین مرکز تولیدی شنژن را اعلام کرده است که یکی از آنها در زمینه تولید آیفون فعالیت می کند.
اپل مک استودیو جدید را طی یک مراسم ویژه در روز سه‌شنبه، ۸ مارس، معرفی کرد. این دستگاه در دو رنگ ارائه می‌شود: M1 Max و نسخه قدرتمندتر آن M1 Ultra.
حتی قبل از اینکه قرنطینه شنژن شروع شده و تاثیرات خودش را بگذارد، تاریخ ارسال مک استودیو قبلاً کاهش یافته بود. مک استودیوی اصلی M1 Max در حال حاضر زمان حمل و نقل بین سه تا چهار هفته را نشان می دهد، در حالی که مدل پایه با M1 Ultra مدت زمان انتظار را بین شش تا هفت هفته نشان می دهد، اپل اینسایدر اشاره می کند که زمان تحویل اولیه برای دستگاه قدرتمندتر فقط چند هفته خواهد بود.
هنگامی که مردم شروع به سفارشی سازی دستگاه M1 Ultra طبق نیازهای خود می کنند به بیان دیگر تقاضای تغییرات جزئی بر اساس نیازهای خود می کنند، تاریخ ارسال تا 12 هفته نیز افزایش می یابد و تحویل تا ماه ژوئن ادامه پیدا خواهد کرد. در حالی که موارد کلی COVID-19 در شنژن و چین به طور کلی در مقایسه با بسیاری از مکان‌ها هنوز کم است، استراتژی کشور چین برای مقابله با کووید صفر این است که هرگونه شیوع با تکرار آزمایش‌های انبوه و محدود کردن شدید تعاملات انسانی تا زمانی که عفونت‌های جدید از بین برود، جلوگیری به عمل آورد.
البته، عوامل متعددی می‌توانند بر زمان حمل و نقل تأثیر بگذارند، از جمله جدول زمانی تولید خود اپل که بر اساس تخمین‌های فروش دستگاه‌های جدیدش زودتر تعیین می‌کند. مشکلات زنجیره تامین ناشی از همه‌گیری مداوم در حال حاضر بر بخش فناوری تأثیر گذاشته است، اما تعطیلی یک مرکز مهم مانند شنژن می‌تواند مشکلات بیشتری را در هفته‌های آینده ایجاد کند.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

15 − یازده =