سامسونگ بیش از 600000 مانیتور هوشمند در سطح جهان به فروش رسانده است

سامسونگ بیش از 600000 مانیتور هوشمند در سطح جهان به فروش رسانده است

آخرین بروز رسانی: 26 مهر 1400توسط برچسب‌ها: , ,

طی گزارش ها سامسونگ با معرفی مانیتور‌های هوشمند، طی یک سال بیش از ۶۰۰ هزار دستگاه در سطح جهانی فروخته است.

سامسونگ سال گذشته خط تولید مانیتور هوشمند را پس از همه گیری کووید -19 راه اندازی کرده بود. خط تولید مانیتورهای جدید برای کسانی است که از خانه کار می کنند و می خواهند صفحه نمایش آنها به عنوان تلویزیون باشد، مناسب است. مانیتورهای هوشمند، هوشمندتر از مانیتورهای رایانه شخصی هستند و از سیستم عامل شبیه تلویزیون هوشمند و ویژگی های اتصال گسترده برخوردار هستند.
این شرکت کره جنوبی اکنون اعلام کرده است که راه اندازی خط تولید مانیتور هوشمند با موفقیت بزرگی همراه بوده است. این شرکت موفق به فروش بیش از 600000 واحد مانیتور هوشمند در سطح جهان در عرض یک سال از زمان راه اندازی بوده است. مانیتورهای جدید از نظر کارشناسان و مصرف کنندگان رتبه های مثبتی را دریافت کرده اند. در مجموع شش مدل از سری Smart Monitor وجود دارد که از 27 اینچ تا 43 اینچ متغیر است.

samsung manitor

مانیتورهای هوشمند سیستم عامل Tizen سامسونگ را اجرا می کنند و از همه برنامه های محبوب پخش موسیقی و فیلم مانند اپل موزیک، دیزنی پلاس، نتفلیکس، پرایم ویدئو، اسپاتیفای و یوتیوب برخوردار هستند. آنها از بلوتوث، Wi-Fi ، Wireless Dex و هاب USB 3.0 برخوردار هستند. مانیتورها حتی دارای کنترل از راه دور هستند که به شما امکان می دهد به راحتی در رابط کاربری حرکت کنید. از دیگر ویژگی های آن می توان به Bixby و بلندگوهای استریو داخلی اشاره کرد
به گفته هی-سونگ ها، معاون اجرایی مشاغل نمایشگر بصری در سامسونگ الکترونیکی:« مانیتور هوشمند سامسونگ یک محصول نوآورانه است به‌طور کامل، در دسته‌ی جدیدی در دوره‌ی “زندگی خانگی” قرار گرفته.»

درباره‌ی این مانیتورهای هوشمند سامسونگ نظر شما چیست؟دیدگاه خود را با های فن تک به اشتراک بگذارید.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

پنج × چهار =