شارژر بی سیم MagSafe جدید اپل در راه است!

شارژر بی سیم MagSafe جدید اپل در راه است!

آخرین بروز رسانی: 15 بهمن 1402توسط برچسب‌ها: , , , ,

شرکت اپل مشغول ساخت یک دستگاه شارژ بی سیم (MagSafe) برای آیفون های نسل بعدی است.

طبق گزارش گروه فناوری اطلاعات های فن تک و به نقل از فون ارنا؛ اپل مشغول ساخت یک شارژر بی سیم MagSafe با قابلیت های جدید است. مارک گورمن تحلیلگر معروف خبرگزاری بلومبرگ با انتشار یک پادکست اعلام کرد تمام تجهیزات جانبی گوشی های هوشمند در جهان تا سال آینده به پورت USB-C مجهز خواهند شد. البته این کار را نمی توان با یک بشکن انگشت انجام داد. با این حال، اپل سابقه خوبی در پیاده سازی تغییرات جدید دارد. به عنوان نمونه: این شرکت در سال 2012 درگاه لایتنینگ را جایگزین شارژ 30 پین دستگاه های آیفون و آیپد کرد.

گورمن معتقد است اپل باید نسخه جدیدی از شارژرهای MagSafe Duo مجهز به پورت USB-C منتشر کند. طبق ادعای او سازنده گوشی های آیفون در حال حاضر مشغول ساخت دستگاه جدید است. MagSafe Duo جدید باید به کاربران این امکان را بدهد که بتوانند چند دستگاه مختلف را به صورت همزمان شارژ کنند. بنابراین، گوشی های آیفون برای شارژ باید از یک طرف به شارژر وصل شوند.

شارژر بی سیم اپل

تحلیلگر بلومبرگ در صحبت های خود به عرضه نسخه جدید ایرپاد پرو مجهز به پورت USB-C در آینده نزدیک اشاره کرد. به عقیده گورمن اپل قصد دارد سومین نسل از ایرپاد پرو را در سال 2024 تا 2022 با امکانات بیشتر روانه بازار کند.
کم کم به رویداد Wonderlust و رونمایی از سری آیفون 15 نزدیک می شویم. سازنده آیفون از بدنه تیتانیومی در مدل های پریمیوم نسخه جدید استفاده کرد تا بتواند گوشی سبک تر و محکم تری را در اختیار خریداران آیفون قرار دهد. البته به عقیده گورمن دوام سری جدید به پای آیفون 14 پرومکس نمی رسد. تیتانیوم در حالت عادی بر اثر ضربه دچار فرو رفتگی می شود اما، فولاد ضد زنگ همان ظاهر اولیه خودش را حفظ می کند. اما از طرف دیگر، نمای ظاهری تیتانیوم زیباتر از فولاد است و اثری از حرکت انگشت روی قاب باقی نمی گذارد.

آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو با استفاده از تکنیک جدیدی به نام قالب گیری به روش (LIPO) حدود 33 درصد حاشیه های کمتری نسبت به مدل های قبلی دارند. از مزایای دیگر آیفون 15 پرو می توان به وجود تراشه 3 نانومتری A17 Bionic اشاره کرد که طول عمر باتری آیفون 15 پرو را تا 10 درصد افزایش داده است.

رویداد “Wonderlust” روز سه شنبه همین هفته ساعت 10 صبح به وقت محلی برگزار خواهد شد. پخش زنده این مراسم را می توانید از طریق سایت اپل یا کانال YouTube Apple مشاهده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

5 × سه =

اخبار مرتبط