گوشی های اوپو Find X7 به قابلیت تماس ماهواره ای مجهز می شوند

گوشی های اوپو Find X7 به قابلیت تماس ماهواره ای مجهز می شوند

آخرین بروز رسانی: 15 بهمن 1402توسط برچسب‌ها: , , ,

شرکت چینی اوپو اعلام کرد که گوشی های سری بعدی Find X7 به فناوری تماس ماهواره ای مجهز خواهد بود.

اوپو (OPPO) یکی از شرکت های فناوری چینی است که در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند، هدفون‌های بی‌سیم، تلویزیون‌های هوشمند و سایر تجهیزات الکترونیکی فعالیت می‌کند .این شرکت سال ۲۰۰۴ در چین تأسیس شد و در سال ۲۰۱۶ به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در این کشور تبدیل شد. اوپو در حال حاضر یکی از پنج برند مطرح گوشی هوشمند در جهان به حساب می آید.

تا قبل از این، گوشی های سامسونگ و اپل می توانستند از خدمات تماس اضطراری یا SoS پشتیبانی کنند. در حال حاضر این سازنده چینی قصد دارد در گوشی های پرچمدار بعدی خود از قابلیت اتصال ماهواره ای استفاده کند. هنور جزئیات بیشتری از تصمیم اوپو منتشر نشد اما، در بیانیه رسمی شرکت در رسانه اجتماعی Weibo اشاره کوچکی به فناوری ارتباطات ماهواره ای شده است. در این پست آمده است:” سری بعدی گوشی های پرچمدار Find اوپو از فناوری ارتباطات ماهواره ای پشتیبانی می کند، پس با ما همراه باشید!” هنوز معلوم نیست که این ویژگی فقط محدود به ارسال پیامک می شود یا از تماس های صوتی نیز پشتیبانی خواهد کرد!

با این حال، اوپو همیشه به دنبال نوآوری های جدید در گوشی های هوشمند بوده است. نسل قبلی سری Find موفقیت های چشمگیری در بازار داشت اما، هیچ وقت به فاز عرضه جهانی نرسید. به همین علت، معلوم نیست سری Find X7 به عرضه جهانی خواهد رسید یا خیر! تا اینجا طبق گمانه زنی های تحلیگران مشهور صنعت گوشی های هوشمند، نمایشگر سری جدید به فناوری پنل BOE’s Q1 ، سنسور دوربین Sony LYT-900 و به احتمال زیاد به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل3 مجهز خواهد بود.

در حال حاضر قابلیت تماس ماهواره ای به یکی از ویژگی های ثابت در گوشی های پرچمدار تبدیل شده است. سامسونگ گلکسی اس24 بعدی، سری آیفون14 و آیفون15 اپل، میت60 پرو هواوی و گوشی موتورلا Defy 2 همگی از قابلیت تماس ماهواره ای پشتیبانی می کنند. تماس ماهواره‌ای در تلفن‌های هوشمند، امکانات جدیدی را برای اتصال به‌ویژه در مناطق دورافتاده یا در شرایط بحرانی ایجاد می‌کند. سئوال اینجاست: گوشی های نسل بعدی اوپو در چه تاریخی عرضه می شوند؟ هنوز معلوم نیست. با این حال، پیش بینی می شود گوشی های جدید تا سه ماهه اول سال 2024 به بازارهای داخلی چین عرضه خواهند شد.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

نوزده + 9 =