تصاویر واقعی گلکسی واچ اولترا2 فاش شد!

تصاویر واقعی گلکسی واچ اولترا2 فاش شد!

آخرین بروز رسانی: 2 تیر 1403توسط برچسب‌ها: , ,

تصاویر واقعی که از سامسونگ گلکسی واچ اولترا فاش شد، طراحی لوکس و مدرن می تواند آن را به یک رقیب جدی برای ساعت های اپل واچ تبدیل می کند.

به تازگی در فضای مجازی تصاویر واقعی از یک ساعت پرچم دار سامسونگ معروف به “گلکسی واچ اولترا” منتشر شد. ساعت جدید به علت برخورداری از طراحی شیک و مدرن در دسته بندی ساعت های لوکس قرار می گیرد و می تواند با ساعت های اپل واچ اولترا2 رقابت کند. همانطور که از تصاویر پیداست؛ گلکسی واچ اولترا بدنه ظریف و حاشیه های نازکی دارد. دو دکمه در سمت راست بدنه ساعت دیده می شود که به احتمال زیاد مربوط به کنترل عملکردهای مختلف مانند اسکرول یا زوم است.

تحلیلگران معتقدند که گلکسی واچ اولترا از نمایشگر بزرگ‌تر و روشن‌تری نسبت به مدل‌های قبلی ساعت‌های سامسونگ برخوردار خواهد بود. طول عمر باتری دستگاه تا حد زیادی ارتقا یافته است تا حدی که، با یک بار شارژ می تواند تا چند روز کار کند. سامسونگ قصد دارد از گلکسی واچ اولترا در رویداد آنپکد اواخر سال 2024 به همراه محصولات دیگری مانند گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۲۴ ، گوشی تاشو زد فولد 6 ، زد فلیپ 6، گلکسی رینگ و گلکسی بادز رونمایی کند.

افشاگر معروف به نام Ice Universe تصاویر این ساعت را با دو رنگ مختلف در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر کرده است. یک تصویر مربوط به رنگ خاکستری تیره و تصویر دیگر آن را به رنگ نقره‌ای می شود. هر دو مدل به یک دکمه‌ی نارنجی دیجیتال مجهز هستند که به وضوح روی بدنه ساعت خودنمایی می‌کند. اما گلکسی واچ اولترا2 چه تفاوتی با مدل قبلی دارد؟ یکی از تفاوت های آن مربوط به همین دکمه نارنجی می شود. سازنده کره ای در گذشته از یک حلقه دایره ای شکل چرخان یا یک حلقه مجازی برای پیمایش در ساعت هوشمند استفاده می کرد. اگر این دکمه‌ی نارنجی رنگ فقط در حد یک دکمه‌ی معمولی باشد، ممکن است به عنوان “دکمه‌ی سریع” برای اجرای سریع برخی وظایف مورد استفاده قرار بگیرد. البته تا اعلام رسمی سامسونگ نمی توان خیلی دقیق عملکرد این دکمه را حدس زد!

طراحی: صفحه نمایش ساعت گلکسی واچ اولترا2 گرد است اما، روی یک قاب مربعی شکل قرار گرفت. این ساعت فقط در یک مدل با اندازه 47 میلی متری به بازار عرضه می شود.

باتری: گلکسی واچ اولترا بعدی یک باتری بزرگ با ظرفیت 590 میلی آمپر ساعت دارد. در حالی که، سازنده در مدل قبلی از باتری با ظرفیت 564 میلی آمپر ساعت استفاده کرد. قیمت این دستگاه به احتمال زیاد بین محدوده 699 تا 710 دلار خواهد بود.

صفحه نمایش: براساس اخرین گزارش، گلکسی واچ اولترا به صفحه‌نمایشی از جنس کریستال یاقوت کبود با حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت مجهز خواهد شد. این ساعت در برابر نفوذ گرد و غبار و آب مقاومت بالایی دارد (گواهی ۱۰ATM+ IP68 ).

پردازنده: گفته می‌شود پردازنده‌ی ساعت از نوع اگزینوس W940 است که وظیفه‌ی تأمین نیروی مورد نیاز آن را بر عهده خواهد داشت. سامسونگ قصد دارد دو نسخه‌ی مختلف از این ساعت را عرضه کند: یک مدل با قابلیت اتصال بلوتوث و دیگری با قابلیت اتصال به شبکه‌ی تلفن همراه.

نرم افزار: به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد به صورت پیش فرض از سیستم‌عامل Wear OS 5 در سری بعدی گلکسی واچ اولترا استفاده کند .

سامسونگ در تاریخ ۱۰ جولای (۱۹ تیر) رویداد آنپکد بعدی خود را همزمان با المپیک تابستانی ۲۰۲۴ در پاریس برگزار خواهد کرد. این رویداد فرصتی برای سامسونگ خواهد بود تا از جدیدترین محصولات خود رونمایی کند.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

20 − نه =