اپل ویژگی ساعت خواب را به آپدیت watchOS 10.2برمی گرداند!

اپل قصد دارد یکی از ویژگی های محبوبی که در نسخه watchOS 10 حذف کرده بود، در آپدیت جدید دوباره به ساعت های اپل واچ برگرداند.

اپل واچ ظاهر ساعت

اپل زمانی که نسخه جدید سیستم عامل watchOS 10 را منتشر کرد تصمیم گرفت از شر یکی از ویژگی های محبوب و بسیار کاربردی آن خلاص شود. ویژگی"ساعت خواب" به کاربران این امکان را می داد که با لمس صفحه نمایشگر، ظاهر صفحه ساعت خود را به سرعت تغییر بدهند. حذف این ویژگی باعث نارضایتی کاربران زیادی شد تا حدی که این شرکت را مجبور کرد آن را دوباره به نسخه بروزرسانی بعدی بتا در watchOS 10.2 بتا برگرداند. یکی از کاربران پلتفرم ایکس به نام @aaronp613 رشته کد جدیدی از نسخه بتا منتشر کرد که مربوط به ویژگی صفحه ساعت می شود. این کد با نام " Swipe to " می تواند صفحه ساعت را تغییر دهد.

اپل واچ کد برنامه

کاربران برای استفاده از این ویژگی، باید نسخه آپدیت watchOS 10.2 beta 3 را دانلود و نصب کنند. کافی است برای نصب به قسمت تنظیمات > ساعت بروید. اگر نسخه سوم بتا watchOS را داشته باشید می توانید این ویژگی را به ساعت هوشمند خود برگردانید. در غیر اینصورت باید تا زمان انتشار نسخه نهایی watchOS 10.2 که قرار است اواخر امسال عرضه شود، صبر کنید.

اپل واچ ساعت
کاربران می توانند با مراجعه به برنامه Watch در گوشی های آیفون خود، روی برگه Face Gallery ضربه بزنند و صفحات دلخواه ساعت را انتخاب کنند. آنها حتی می توانند صفحات ساعت را سفارشی سازی کنند. شما می توانید صفحات ساعت را به سرعت تغییر دهید تا یک صفحه متناسب با موقعیتی که در آن قرار دارید نمایش داده شود، بدون اینکه نیاز به ساعت دیگری داشته باشید! برای این کار، کافی است گزینه «Swipe to Switch Watch Face» اپل واچ را فعال کنید تا به سرعت از صفحات ساعتی که ساختید رد بشوید. هنوز معلوم نیست اپل به چه دلیلی تصمیم گرفت این ویژگی را حذف کند. اما، بهر حال بازخوردی که از کاربران گرفت نشان می دهد، آنها امکان دسترسی سریع به تنظیمات تغییر صفحه ساعت اپل واچ خود را از دست داده اند.


چاپ