اپل خرید اپل واچ را برای خریداران آسان تر کرد!

اپل خرید اپل واچ را برای خریداران آسان تر کرد!

آخرین بروز رسانی: 15 بهمن 1402توسط برچسب‌ها: , ,

اصلاحات جدید اپل استور خرید اپل واچ را برای خریداران راحت تر کرد.

طبق گزارش فون ارنا و به نقل از AppleInsider؛ اپل تصمیم گرفت ساختار فروشگاه اپل استور را تغییر دهد. تغییرات جدید به خریداران اپل واچ کمک می کند تا بتوانند بین مدل های مختلف، مناسب ترین آن را انتخاب کنند. به عنوان مثال: فرض کنید از میان مدل های اپل واچ سری8، اپل واچ SE یا اپل واچ اولترا شما علاقه دارید اپل واچ سری8 را خریداری کنید. گام بعدی انتخاب قاب و صفحه نمایش ساعت است. شما در این مرحله باید بین قاب آلومینیومی با صفحه نمایش شیشه ای Ion-Xیا قاب فولادی ضد زنگ با صفحه نمایش کریستالی یاقوت کبود(ضدخش)، یکی را انتخاب کنید.

در این مرحله، اپل استور از شما با نمایش یک کادر سئوال می پرسد:”برای انتخاب مواد به کمک نیاز دارید؟ اگر روی کادر سئوال ضربه بزنید، پنجره ای باز می شود و تفاوت های بین قاب آلومینیومی و فولاد ضد زنگ را نشان می دهد. پوشش آلومینیومی معمولا در رنگ بندی های مات و صفحه نمایش تخت عرضه می شوند. طبق ادعای شرکت سازنده روکش آلومینیومی به علت استفاده از مواد 100%بازیافت وزن سبک تری دارد و برای استفاده روزانه و ورزش هایی مثل دویدن گزینه مناسب تری است.

مدل‌های گران‌تر آن از جنس استنلس استیل طراحی شده است که نسبت به مدل قبلی براق تر هستند و در رنگبندی های کلاسیک عرضه می شوند. طبق گفته اپل، این قاب براق از فولاد ضد زنگ 316 لیتری ساخته شده است. ماده ای که معمولا به علت ظاهر شیک تر در ساخت ساعت های لوکس از آن استفاده می شود. مدل آلومینیومی مجهز به صفحه نمایش شیشه ای تقویت شده Ion-X در برابر خراش و ترک مقاومت نسبتا بالایی دارد. اما، بدنه فولادی ضد زنگ با صفحه نمایش کریستالی از جنس یاقوت کبود در برابر ترک و خراش مقاومت بیشتری نسبت به آلومینیومی دارد.

اگرچه این تغییرات خیلی جدید نیست، اما می تواند با قابلیت مقایسه بین سری های مختلف اپل واچ به خریداران کمک زیادی کند. این بروز رسانی اپل چند هفته قبل از رویداد ماه سپتامبر سری آیفون15، اپل واچ سری9 و سری دوم اپل واچ اولترا در دسترس کاربران قرار می گیرد.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

11 − 9 =