اسپیکرهای جدید LG مخصوص خودروها!

شرکت ال‌جی دیسپلی به تازگی از اسپیکرهای نازکی که می‌توانند در فضای داخلی خودرو پنهان شوند، رونمایی کرد.

اسپیکر جدید

طبق گزارش های فن تک و به نقل از گزارشات اخیر، جدیدترین گجت ال‌جی دیسپلی، یک بلندگوی فوق‌العاده نازکی است که برای نصب در فضای داخلی خودرو طراحی شده است و می تواند "نامرئی" باقی بماند. شرکت ال جی به سفارش یک شرکت جهانی پخش صوتی که نخواست نام آن را فاش کند، دستگاه Thin Actuator Sound Solution را به عنوان جایگزینی برای بلندگوهای سنتی در خودروها طراحی کرده است.

این سیستم از سیم پیچ های صوتی معمولی، مخروط ها و آهنرباهای موجود در بلندگوهای قدیمی استفاده نمی کند و به جای آن از فناوری به اصطلاح 3 استفاده می کند. طبق ادعای شرکت سازنده، این دستگاه به حدی قوی است که می تواند پنل های نمایشگر و اجزای داخل بدنه خودرو را به لرزه درآورد تا "تجربه صدای سه بعدی" را ایجاد کند.

با ابعاد کوچک پنل‌ها (5.9 در 3.5 اینچ و ضخامت یک دهم اینچی) و وزن 1.4 اونس، می توان آن‌ها را در داخل تجهیزات داخلی خودرو مانند داشبورد، دیواره ها و پشت صندلی‌ها پنهان کرد. ال‌جی گفت، این اسپیکرها مانند بلندگوهای قدیمی فضا اشغال نمی کنند و صدای بهتری را نیز ارائه می دهند.

این مفهوم جدیدی نیست، زیرا ما قبلا پنل‌های لرزشی را در تلویزیون‌های OLED سونی و ال‌جی دیده بودیم. با این حال، اگر ادعاهای LG Display در مورد کیفیت صدا صحت داشته باشد، فضای داخلی خودرو خیلی تغییر خواهد کرد. ال‌جی قرار است این فناوری جدید را در نمایشگاهCES2023 به نمایش بگذارد. پس لازم نیست خیلی منتظر بمانید! LG اعلام کرد که این اسپیکرها در نیمه اول سال 2023 به صورت انبوه تولید خواهند شد.


چاپ