به روز رسانی جدید در برنامه Fitbit گوگل پیکسل واچ

شرکت گوگل در رویداد I/O سال 2022 که ماه می برگزار شده بود، از Google Pixel Watch به عنوان اولین ساعت هوشمند ارائه شده تحت نام این برند، در کنار Pixel Buds Pro و Pixel 6aرونمایی کرد. این سیستم عامل بر روی پلتفرم Wear OS اجرا می شود و با برنامه Fitbit امکان ردیابی فعالیت های فیزیکی مختلف را فراهم می کند. برای اطلاعات بیشتر از تغییرات جدید ساعت هوشمند گوگل با های فن تک همراه باشید.

google pixle watch
Google Pixel Watch از پاییز امسال در ایالات متحده عرضه شد و طبق گزارش ها، قبل از عرضه آن، برنامه Fitbit در حال آماده سازی پشتیبانی از این پوشیدنی بود. حذف اخیر APK (کیت بسته اندروید) در این برنامه نشان می دهد که تغییرات جدید مربوط به یادآوری زمان شارژ عصرگاهی است که به عمر تخمینی باتری ساعت هوشمند اشاره می کند.

تغییرات Google Pixel Watch توسط 9to5Google via هنگام بررسی آخرین نسخه 3، از طریق حذف APK مطرح شد. برنامه v3.65 در برنامه Fitbit می تواند برای مدیریت پوشیدنی استفاده شود. طبق این گزارش، حذف برنامه APK مربوط به نمایش یادآوری شارژعصرگاهی برای Google Pixel Watch است. هنگامی که این گزینه در آینده فعال شود، Fitbit یک اعلان به کاربران جهت یادآوری نمایش می دهد که ساعت هوشمند خود را شارژ کنند.

برنامه Fitbit به طور کلی توصیه می کند برای اطمینان از ردیابی کارآمد خواب، دستگاه را حداقل قبل از رفتن به رختخواب 30 درصد شارژ کنند. با فرض اینکه گوگل خواب کامل شبانه را 8 ساعت در نظر گرفته باشد، این گزارش نشان می دهد که این ساعت هوشمند می تواند حدود 24 ساعت شارژ داشته باشد. این‌ها با گزارش‌های گذشته مطابقت دارند زیرا ساعت Google Pixel دارای ظرفیت باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی است که قادر خواهد بود با یک بار شارژ تا یک روز کامل کار می‌کند.


در ماه مه امسال گوگل پیکسل واچ را در رویداد I/O معرفی کرد. این ساعت سیستم عامل Wear OS را اجرا می کند و دارای صفحه نمایش دایره ای با حداقل حاشیه و محافظ شیشه خمیده ای شکل است. ساعت هوشمند از جنس استیل ضد زنگ می باشد. این پوشیدنی از Google Assistant، Google Maps و Google Wallet پشتیبانی می کند. می توان از آن به عنوان یک کنترل از راه دور برای دستگاه های خانگی هوشمند سازگار با استفاده از برنامه Home برای Wear OS استفاده کرد.


گوگل همچنین مچ بندهای قابل تنظیم و قابل تعویض را در بسته بندی ساعت پیکسل قرار داده است. این ساعت امکانات دیگری مانند ردیابی ضربان قلب و نظارت بر خواب را نیز ارائه می دهد. Pixel Watch با برنامه Find My Device نیز کار می‌کند تا به کاربران کمک کند تلفن Pixel، هدفون یا هر دستگاه پشتیبانی‌شده دیگری را که گم کرده اند، پیدا کنند.


چاپ