سامسونگ از نسخه نظامی گلکسی اس 23 رونمایی کرد!

سامسونگ از نسخه نظامی گلکسی اس 23 رونمایی کرد!

آخرین بروز رسانی: 15 بهمن 1402توسط برچسب‌ها: , ,

سامسونگ به تازگی از نسخه نظامی گلکسی اس23 با قابلیت پشتیبانی نرم افزاری مداوم رونمایی کرد.

طبق گزارش گروه فناوری اطلاعات های فن تک و به نقل از وب سایت اینسایت سامسونگ؛ گوشی های نظامی سامسونگ در وزارت دفاع و ارتش ایالات متحده طرفداران زیادی دارد. نسخه نظامی گلکسی اس23 مانند نسخه قبلی عملکرد نیروهای نظامی را بهبود می بخشد و قابلیت تصمیم گیری و آگاهی از موقعیت مکانی را تا حد بی سابقه ای ارتقا می دهد.

ساخت گوشی های هوشمند نظامی از ده سال پیش با همکاری مهندسان وزارت دفاع آمریکا (DoD) و تیم توسعه سامسونگ آغاز شد. در سال 2012، اولین حافظه تاکتیکی فقط خواندنی سامسونگ(ROM) ساخته شد که در نهایت منجر به تولید Tactical Edition S9 شد. این اولین گوشی نظامی در جهان بود که با نرم افزار مخصوص عملیات های نظامی یکپارچه شده بود. در حال حاضر هزاران کارمند وزارت دفاع آمریکا از گوشی های Samsung Galaxy Tactical Edition استفاده می کنند. این گوشی های تاکتیکی بارها توسط نیروهای عملیاتی در مانورهای مختلف مورد آزمایش قرار گرفتند. نیروهای ویژه می توانند با کمک فناوری جدید سریع تر به اهداف خود در محیط های مختلف دست پیدا کنند.

گلکسی اس23 نظامی

شرکت کره ای در حال حاضر دو نسخه نظامی گلکسی اس 23 را با نام های Samsung Galaxy S23 Tactical Edition و Galaxy XCover6 Pro عرضه کرد. این دستگاه‌های تلفن همراه تاکتیکی که به نرم‌افزارها و ویژگی‌های سفارشی مجهز شده‌اند، به‌طور یکپارچه با طیف وسیعی از تجهیزات جانبی ادغام می‌شوند و از برنامه‌های طبقه‌بندی‌شده و تاکتیکی، از جمله ناوبری پیچیده زمین و ارتباط با واحدهای فرماندهی پشتیبانی می‌کنند.

نرم افزار و درایورهای دو مدل جدید گوشی های گلکسی با هدف برای پشتیبانی از پروتکل‌های رادیویی تاکتیکی به منظور دسترسی به پهپاد و اطلاعات فاصله یاب لیزری، از قبل پیکربندی شده‌اند. قابلیت‌های ارتباط نظامی دو مدل جدید از لحاظ نرم افزاری و درایورهای هدفمند برای پشتیبانی از پروتکل‌های رادیویی تاکتیکی به منظور دسترسی به پهپاد و اطلاعات فاصله یاب لیزری، از پیش پیکربندی شده‌اند. هر دو از قابلیت نقطه اتصال بی‌سیم LTE (چند حامل و خصوصی)، CBRS، بلوتوث و وای‌فای پشتیبانی می‌کنند. علاوه براین، آنها با غیرفعال کردن شبکه LTE و 911e- قادر هستند تمام فرکانس رادیویی (از جمله GPS) را از سطح سخت افزاری قطع کنند. این ویژگی تضمین می کند که ارتباطات دستگاه در شبکه ایمن و غیرقابل ردیابی هستند.

هنگام استفاده از دوربین های دید در شب، روشنایی را می توان خاموش و روشن کرد تا قابل شناسایی نباشد. در مذاکره های گروگانگیری یا وضعیت بحرانی با کمک گوشی های جدید می توان تماس های دریافتی را به طور خودکار در حالت بلندگو پذیرفت و از تماس های خروجی جلوگیری کرد. علاوه بر این، کاربر به راحتی قادر به ضبط مکالمه است. گوشی هوشمند Samsung Galaxy S23 Tactical Edition می تواند از نسخه نرم افزار نظامی Mission-Ready پشتیبانی کند. اما برنامه Mission-Ready چه کاربردی دارد؟ اپلیکیشن Mission-Ready نرم افزاری است که مخصوص ماموریت های نظامی یا امنیتی ساخته شده است. این نرم افزار باید بتواند در شرایط سخت و دشوار کار کند و در عین حال از امنیت بالایی برخوردار باشد. ویژگی های کلیدی Mission-Ready عبارتند از:

  • دوام: نرم افزار باید بتواند در برابر ضربه، گرد و غبار، آب و سایر عوامل محیطی مقاومت کند.
  • عملکرد پایدار: نرم افزار باید تحت شرایط سخت هم به درستی کار کند.
  • امنیت: نرم افزار باید از داده های حساس محافظت کند.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

سه × دو =