عرضه بعضی از مدل های آیفون15 پرومکس به تعویق افتاد!

عرضه بعضی از مدل های آیفون15 پرومکس به تعویق افتاد!

آخرین بروز رسانی: 15 بهمن 1402توسط برچسب‌ها: , , ,

خریداران آیفون15 پرومکس از دیروز پیش سفارش های خود را برای خرید در سایت اپل ثبت کرده اند. به نظر می رسد تحویل برخی از مدل های آن به اواسط ماه نوامبر موکول شده است.

طبق گزارش گروه فناوری اطلاعات های فن تک و به نقل از فون ارنا؛ تنها یک روز از آغاز ثبت سفارش خرید آیفون15 پرو مکس می گذرد. تعدادی از خریداران ساکن در ایالات متحده گزارش دادند زمان تحویل برخی از مدل های پرومکس به اواسط ماه نوامبر موکول شده است. اما زمان ارسال نسخه هایی غیر از پریمیوم طبق برنامه ریزی قبلی از تاریخ 22 سپتامبر اعلام گردید. البته در میان مدل های پایه، فقط آیفون15 پلاس رنگ صورتی است که با حافظه های ذخیره سازی 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی یا 1 ترابایتی در تاریخ 2 اکتبر تا 9 اکتبر برای خریداران تحت پوشش اپراتورهای AT&T، Verizon و T-Mobile که سفارش خرید خود را به صورت اینترنتی ثبت کرده اند، ارسال می شود.

اما، مدل iPhone15 Pro Max را با هر رنگی که انتخاب کنید زمان ارسال آن از ماه نوامبر آغاز خواهد شد. طبق گزارش اپل آیفون15 پرومکس رنگ تیتانیومی طبیعی نسبت به رنگ بندی های دیگر از استقبال بیشتری از سوی خریداران مواجه شد. ظرفیت این مدل با حافظه های مختلف در همان زمان آغاز ثبت سفارش، توسط کاربران عضو اپراتورهای Verizon و T-Mobile به اتمام رسید. شرکت سازنده قصد دارد آیفون 15 پرومکس تیتانیوم مشکی را در سه نسخه ذخیره سازی مختلف از تاریخ 16 اکتبر تا 23 اکتبر آماده ارسال کند.

زمان ارسال مدل آیفون15 پرو مشکی رنگ با حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی برای خریداران تحت پوشش شبکه T-Mobile از 9 اکتبر تا 16 اکتبر، مدل های پرو با حافظه 256 گیگابایتی از 2 اکتبر تا 4 اکتبر، مدل 512 گیگاباتی آن از 9 اکتبر تا 16 اکتبر و مدل 1 ترابایتی آن از 22 سپتامبر در وب سایت اپل مشخص شده اند. زمان ارسال کاربران تحت پوشش اپراتور AT&T نیز در همه موارد به جز نسخه 1 ترابایتی مشابه خریداران اپراتور T-Mobile است. اپل زمان ارسال نسخه 1 ترابایتی مدل پرو را برای این خریداران 9 اکتبر تا 16 اکتبر در نظر گرفت.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

هفده + 2 =