تفاوت گلکسی اس 24 اولترا و آیفون 15 اولترا در طراحی!

تفاوت گلکسی اس 24 اولترا و آیفون 15 اولترا در طراحی!

آخرین بروز رسانی: 15 بهمن 1402توسط برچسب‌ها: , , ,

رندرهایی که از گوشی های پرچمدار سامسونگ گلکسی اس24 اولترا و آیفون15 اولترا منتشر شده تفاوت های میان این دو مدل را به خوبی نشان میدهد.

طبق گزارش گروه علم و فناوری های فن تک و به نقل از فون ارنا؛ سامسونگ تا پنج ماه دیگر با رویداد آنپکد سری گلکسی اس24 فاصله دارد. اما، مثل همیشه کره ای ها در راز داری به پای اپل نمی رسند. تجربه نشان می دهد هر چه به رویداد آنپکد سامسونگ نزدیکتر شویم اطلاعات بیشتری از این شرکت به بیرون درز پیدا می کند.

تحلیلگر معروف Ice Universe با انتشارپست در حساب کاربری پلتفرم ایکس، بهترین گوشی های پرچمدار سال 2024 را از لحاظ طراحی با هم مقایسه کرد. او در پست های قبلی خود گفته بود که صفحه نمایش گلکسی اس 24 اولترا حاشیه های ضخیم تر و فریم کناری منحنی تری خواهد داشت. علاوه بر این مدعی است که نسبت تصاویر صفحه نمایش آن از 19.3:9 به 19.5:9 تغییر می کند و ارتفاع آن نسبت به گلکسی اس 23 اولترا یک مقدار جزئی کوتاه تر می شود. در عوض، نمایشگر آن پهن تر و باریک تر می شود.

Ice معتقد است افزایش3.42 میلی متری در اندازه حاشیه ها می تواند نسبت صفحه نمایش به بدنه را 88 درصد کمتر کند. از زمان عرضه گلکسی S10 در سال 2019 تا امروز این پایین ترین نسبت صفحه نمایش به بدنه در نسل رده بالای گوشی های سامسونگ به حساب می آید. تصاویر زیر می تواند اطلاعات بیشتری از نسخه نهایی اس 24 اولترا نمایش دهد:

گلکسی اس 24 اولترا آیفون15 اولترا
استفاده از گوشی های بزرگی مانند گلکسی اس 23 اولترا که صفحه نمایش 6.8 اینچی دارند شاید خیلی راحت نباشد اما، وجود صفحه نمایش خمیده می تواند تا حدودی این عیب را بپوشاند. صفحه نمایش S24 Ultra شاید یک مقدار از نسل قبلی کوچکتر باشه اما، صفحه تخت و عریض آن می تواند نگه داشتن گوشی را در طولانی مدت سخت کند. از طرف دیگر، بیشتر مردم معمولا علاقه دارند از یک قاب برای گوشی خود استفاده کنند. حالا تصور کنید گوشی جدید را با یک قاب در دست گرفته اید، کار کردن با آن خیلی راحت نخواهد بود!

صفحه نمایش گلکسی اس 24 اولترا طبق رندرهایی که منتشر شده است یک صفحه نمایش مستطیلی را نشان می دهد که فریم های منحنی آن باعث می شود پهن تر به نظر برسند. اما، ظاهرا اپل در طراحی آیفون 15 اولترا نسبت به S24 Ultra سامسونگ بهتر عمل کرده است. این تحلیگر به خریداران گوشی های سامسونگ توصیه می کند از خرید رنگ مشکی پرچمدار2024 خودداری کنند زیرا رنگ تیره معمولا حاشیه های نمایشگر را ضخیم تر از مدل های پرچمدار دیگر موجود در بازار مانند اپل و شیائومی نشان می دهد.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

نوزده − سه =