گوگل کاربران گوشی های آیفون را هدف گرفته است!!

گوگل کاربران گوشی های آیفون را هدف گرفته است!!

آخرین بروز رسانی: 14 مرداد 1402توسط برچسب‌ها: , , ,

گوگل با انتشار پنج تیزر تبلیغاتی در صفحه رسمی خود در یوتیوب کاربران گوشی آیفون را ترغیب به استفاده از گوشی های اندرویدی می کند.

 

طبق گزارش فون ارنا؛ گوگل تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا کاربران گوشی های آیفون را مجبور به حذف نسخه های iOS کند. محور اصلی پنج تیزر تبلیغاتی که در یوتیوب منتشر شد، ترغیب کاربران گوشی های آیفون به استفاده از گوشی های اندرویدی است. از طرف دیگر نسخه های ios جدید، ویجت ها و امکانات سفارشی سازی صفحه قفل و صفحه اصلی شباهت زیادی به نسخه های اندرویدی دارد.

در تیزر تبلیغاتی اول می توانیم تعدادی از کاربران آیفون را ببینیم که در مورد تغییر نسخه iOS به اندروید نگران هستند. آنها می ترسند گوشی اندرویدی گوگل پیکسل7 پرو یا گلکسی اس 23 اولترا را بخرند. وقتی به انتهای فیلم می رسیم گوینده می گوید:”مهم نیست از کدام گوشی اندروید استفاده می کنید، همه چیز با گوگل در اندروید خوب است.”

چهار تیزر تبلیغاتی بعدی 15 ثانیه ای هستند که مخصوص کانال یوتیوب طراحی شده اند. یکی از این تیزرها به موضوع “حریم خصوصی و امنیت” می پردازد. در این ویدئو یک مادر عصبانی را می بینیم که به گوشی پیکسل 7 پرو و آیفون14 که روی میز جلویی قرار دارد نگاه می کند. او گوشی اندرویدی را با عجله بر می دارد در این هنگام، گوینده می گوید:”آیا نگران اطلاعات خود در گوی های اندرویدی هستید؟ می ترسید که از دستگاه شما محافظت نشود؟!” در ادامه ویدئو زن جوان برنامه های خود را از گوشی آیفون14 به گوشی اندرویدی جدید انتقال می دهد و نتایج اسکن Play Protect را می بینید که نوشته است: «هیچ برنامه مضری یافت نشد». مادر جوان آرام می شود و گوینده می گوید: «با محافظت فعال همه چیز خوب است». در همین حین گوشی های پیکسل فولد و پیکسل 7 پرو را می بینیم که روی آنها نوشته شده است: «Switch and Do More».

گوگل تبدیل ios به اندروید 2

 

تیزر بعدی مربوط به محوه “واکنش های ایموجی” است. گوینده در این ویدئو می گوید:” : “نگران هستید که اگر از گوشی های اندرویدی استفاده کنید دیگر نمی توانید، پیامک های سرگرم کننده برای دوستان خود بفرستید؟” در همین حین، کاربر اندرویدی می بینید که با گوشی گلکسی اس 23 اولترا متنی یا چند ایموجی جذاب دریافت می کند. یکی از ویژگی های مهم دیگر گوشی های اندرویدی پشتیبانی از سرویس Google Messages (RCS) است که تمام خصوصیات iMessage نسخه iOS را دارد. از امکانات سرویس جدید RCS می توان به رمزگذاری سرتاسری، ارسال و دریافت تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالاتر، رسید دریافت، نشانگرهای تایپ و موارد دیگر اشاره کرد. در انتهای تیزر یک بار دیگر عبارت “Switch and Do More” را در بالای سه گوشی اندروید برتر سال 2023 می بنید. در این تصویر نسل پنجم گوشی های تاشو سامسونگ گلکسی در کنار گوشی گلکسی اس 23 اولترا به نمایش گذاشته شده است.

گوگل تبدیل ios به اندروید 1

تیزر سوم به نحوه “انتقال عکس ها” می پردازد. گوینده در این ویدئو می پرسد:«آیا نگرانید که اگر از گوشی های اندرویدی استفاده کنید کیفیت تصاویرتان کاهش پیدا می کند؟» در ادامه پدر جوانی را می بینید که همزمان با غذا دادن به کودکش در حال انتقال تصاویرش به گوشی گلکسی اس 23 اولترا است. همزمان با مرور تصاویر منتقل شده به گوشی اندرویدی، گوینده می گوید: همه چیز با انتقال آسان تصاویر خوب است. در همین لحظه دوباره عبارت «Switch and Do More» در بالای گوشی های Galaxy Z Fold 4، Galaxy Z Flip4 و Ultra Galaxy S23 ظاهر می شود.

 

گوگل تبدیل ios به اندروید 3

آخرین تیزر هم با عنوان ” سازگاری دستگاه” منتشر شد. گوینده در ابتدای ویدئو می پرسد:”آیا نگران هستید اگر از گوشی اندرویدی استفاده کنید با مشکل اتصال دستگاه مراجه خواهید شد؟!” در ادامه زنی را می بینیم که گوشی پیکسل فولد را به بلندگوی Google Nest Mini در خانه‌اش متصل می کند. در همین هنگام صدای موسیقی از بلندگو پخش می شود و افرادی که در مهمانی حضور دارند دست می زنند. قبل از نمایش عبارت «Switch and Do More» در بالای تصویر گوگل پیکسل7 پرو و گوگل پیکسل فولد، گوینده می گوید: «همه چیز با جفت شدن آسان خوب به نظر می رسد.». در ادامه ویدئو گفته می شود: “تلفن‌های اندرویدی به بلندگوها، هدفون‌ها، گجت های هوشمند و موارد دیگر خیلی راحت وصل و جفت می‌شوند. همه این ویژگی ها به لطف سرویس های Google در Android انجام می شود.”

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

4 × پنج =