بروز رسانی سری گلکسی S23 در اروپا منتشر شد

بروز رسانی سری گلکسی S23 در اروپا منتشر شد

آخرین بروز رسانی: 15 بهمن 1402توسط برچسب‌ها: , ,

سامسونگ به تازگی نسخه بروزرسانی S23 را در دسترس کاربران اروپایی قرار داد. این آپدیت عملکرد دوربین را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

طبق گزارش فون ارنا؛ نسخه بروزرسانی ژوئن دردسترس کاربران اروپایی قرار گرفت. سامسونگ ابتدا آپدیت جدید را در دسترس کاربران آسیایی قرار داد و هم اکنون در اروپا برای مدل های Galaxy S23، + Galaxy S23 و Galaxy S23 Ultra منتشر شده است.

این آپدیت تحت سیستم افزار S91xBXXU2AWF1 و با حجم 2.2 گیگابایت منتشر می شود. بنابراین، توصیه می کنیم بسته جدید را از طریق WiFi دانلود و نصب کنید زیرا، برای دانلود این بسته از طریق داده همراه هزینه بیشتری را باید پرداخت کنید.

نسخه جدید ژوئن2023 سطح امنیتی اندروید را در trio Galaxy S23 افزایش می دهد. مهمتر از آن، مشکلات مربوط به فوکوس خودکار را برطرف می کند و علاوه بر آن، پردازش تصویر را در شب بهبود می بخشد. به غیر از تمامی این موارد، گزینه زوم 2 برابری را به حالت پرتره در قسمت پیش فرض اضافه می کند.
آپدیت ژوئن فقط محدود به دوربین نمی شود. انیمیشن های انتقال رابط کاربری نرم‌تر و بهبودهایی را در قسمت بازخورد لمسی به ارمغان می‌آورد. احتمالا مشکلات HDR را که در برنامه پیش‌فرض دوربین تحت شرایط نوری خاص به وجود می آمد، باید برطرف کند.

اگر هنوز موفق به نصب آپدیت جدید نشدید کافی است به قسمت تنظیمات »»منوی بروزرسانی نرم افزاری گوشی را انتخاب کنید تا به صورت دستی آخرین نسخه نرم افزاری گوشی شما را مورد بررسی قرار دهد. با این حال طبق گزارش Ice Universe، چین و کره جنوبی نسخه متفاوت تری از میان افزار AWF1 را با قابلیت های بیشتر دریافت خواهند کرد.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

هفده + 17 =