مشکل سخت افزاری لنزهای دوربین سامسونگ گلکسی S23و S23 Plus

مشکل سخت افزاری لنزهای دوربین سامسونگ گلکسی S23و S23 Plus

آخرین بروز رسانی: 22 اسفند 1401توسط برچسب‌ها: , , ,

تاری عکس گوشی های سامسونگ گلکسی S23و Plus 23S به علت یک مشکل سخت افزاری است.

براساس گزارش فون اریا؛ تلفن های هوشمند جدید پس از عرضه طبیعی است با یک سری مشکلات نرم افزاری مواجه می شوند. اما در مورد گوشی های گلکسی S23و Plus 23S به نظر می رسد چنین باشد. کارشناسان معتقدند لنز اصلی دوربین معیوب هستند و به همین دلیل تصاویر تار به نظر می رسند.

طبق گزارش تعدادی از کاربران اس 23 و اس 23 پلاس در تصاویر تاری غیرعادی حلقه ای شکل مشاهده کردند. بنابراین، بعضی از قسمت های تصویر تار تر و خارج از ناحیه فوکوس به نظر می رسند. البته این مشکل زمان عکسبرداری از متن یک کتاب بیشتر خود را نشان می دهد. اگر تصاویر زیر را دقت کنید بعضی قسمت های تصویر تار و به وضوح قسمت های دیگر نیست!

s23 تاری تصویر دوربین

گزارش این نقص برای اولین بار در گروه های فناوری آلمان منتشر شد اما، آمارها همچنان در حال افزایش است. پست های زیادی با این موضوع در انجمن هایی مانند Reddit، XDA و انجمن‌های سامسونگ مطرح شده است.

وب سایت Notebookcheck هم اعلام کرد گوشی Galaxy S23 Plus آنها نیز دچار این مشکل شده است. تصاویر در حالت RAW تار می‌شوند و به شما امکان می‌دهد به صورت مستقیم از حسگر به داده‌های تصویر فشرده‌نشده دسترسی داشته باشید. بنابراین، این یک مشکل جانبی نرم‌افزاری نیست. SamMobile معتقد است این مشکل فقط در تصاویر متن و اسناد به وجود می آید.

به نظر می رسد بیشتر گوشی های آسیب دیده در ویتنام ساخته شده اند. بیشتر گوشی های سامسونگ در این کشور تولید می شوند اما، تعدادی از گوشی های مونتاژ هند و کره جنوبی هم با این مشکل مواجه شده اند.

کاربران گلکسی اس 22 نیز معتقدند تصاویری که گوشی آن ها تولید می‌کند در لبه‌های آن تار تر به نظر می رسد. اما این مشکل نرم افزاری است و با تغییر دادن تنظیمات برطرف می شود.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

نه + هشت =