عرضه دو مدل آیفون16 اولترا و آیفون16 پرومکس اپل در سال 2024

عرضه دو مدل آیفون16 اولترا و آیفون16 پرومکس اپل در سال 2024

آخرین بروز رسانی: 15 بهمن 1402توسط برچسب‌ها: , , ,

اپل قصد دارد در سال 2024 دو مدل مختلف از آیفون را تحت آیفون 16 اولترا و آیفون 16 پرومکس به بازار عرضه کند.

 

براساس گزراش مجله فوربس؛ مدل آیفون 16 اولترا گران تر از مدل پرومکس خواهد بود. اپل در سال گذشته از نام Ultra در ساعت های هوشمند نسخه ممتاز خود استفاده کرد اما، در سری های iphone14 ، گران ترین نسخه مربوط به نسخه پرومکس بود. شایعه های مطرح شده است که اپل قصد دارد در سری آیفون15 نسخه اولترا را جایگزین نسخه پرومکس کند. با این حال مارک گورمن، تحلیل گر ارشد خبرگزاری بلومبرگ معتقد است غول کوپرتینویی در سال 2024 به جای تغییر نام از هر دو مدل استفاده می کند. اما این شرکت نسخه اولترا را گران تر از دو مدل پرو و پرومکس عرضه خواهد کرد. البته هنوز مشخص نیست این مدل چه فرقی با مدل های دیگر دارد. کارشناسان صنعت گوشی معتقدند احتمال دارد از دوربین های ارتقایافته، تراشه سریع تر و نمایشگر بزرگ تر در ساخت آن استفاده شود. البته در آیفون های سری 16 درگاه شارژ به طور کامل حذف خواهد شد.

اپل در استراتژی جدید که از سال 2022 به اجرا در آورد نسخه پرو را متمایزتر از نسخه استاندارد ارائه کرد. تیم کوک معتقد است مشتریان باید برای استفاده از امکانات پیشرفته تر، پول بیشتری پرداخت کنند. به عنوان نمونه، ساعت های هوشمند اولترا به تراشه های پرچم دار M1 مجهز بود. بنابراین، پیش بینی می شود مدل جدید آیفون بتواند به افزایش میانگین قیمت آیفون کمک کند.

مشخصات آیفون 15 فاش شد!

مینگ چی کو، تحلیلگر اپل به تازگی ادعا کرد این غول فناوری فقط از لنزهای پریسکوپ در مدل های بالاتر مانند آیفون 15 پرو مکس / اولترا استفاده می کند. این ویژگی می تواند دریافت هزینه های بیشتر از مصرف کننده را توجیه کند.
در حال حاضر، این شرکت مشغول برنامه ریزی رویداد رونمایی از چهار آیفون جدید آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس یا همان آیفون15 اولترا در سال جاری است.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

شانزده + 8 =