عرضه آیفون اولترا در کنار آیفون پرو و پرومکس در سال 2024

عرضه آیفون اولترا در کنار آیفون پرو و پرومکس در سال 2024

آخرین بروز رسانی: 18 بهمن 1401توسط برچسب‌ها: , ,

اپل قصد دارد آیفون اولترا را در کنار مدل های آیفون پرو و پرومکس در سال 2024 عرضه کند.

براساس گزارش خبرگزاری جی.اس.ام ارنا؛ اپل مصمم است گوشی آیفون مدل اولترا را که از لحاظ امکانات سخت افزاری و قیمت بالاتر از مدل Pro و Pro Max می باشد در محصولات سری 2024 عرضه کند.

مارک گورمن، تحلیل گر ارشد بلومبرگ برای این ادعای خود به پاسخ تیم کوک اشاره می کند. گروهی از سرمایه گذاران از کوک پرسده بودند: ” آیا میانگین افزایش قیمت آیفون ثابت باقی می ماند؟” . کوک هم در پاسخ به این سئوال گفت: “مردم همیشه علاقه دارند بهترین وسیله را بخرند و به همین علت بابت آن پول بیشتری پرداخت می کنند. آیفون جزئی از زندگی مردم شده است. آن ها عملیات بانکی، کنترل لوازم خانگی هوشمند و حتی کنترل علائم حیاتی بدن را با آیفون های اپل انجام می دهند.”

طبق گزارش های منتشر شده، اپل هم اکنون خود را برای رونمایی از پنجمین مدل آیفون یا همان آیفون اولتر در کنار مدل‌های معمولی، پلاس، پرو و پرو مکس آماده می کند. این شرکت احتمال دارد مدل های جدید را تا اوایل سال 2024 راه اندازی کند. برند Ultra چه در سری آیفون و چه در اپل واچ اولترا به پردازنده M1 اشاره دارد.

هنوز معلوم نیست اولترا به چه امکاناتی مجهز خواهد بود که آن را از سایر گوشی های سری خود در جایگاه بالاتری قرار می دهد. گورمن معتقد است این گوشی به صورت تاشو نخواهد بود زیرا، اپل هم اکنون مشغول ساخت دستگاه های بزرگ تری از مدل تاشو مانند لپ تاپ می باشد و بنابراین، احتمال دارد آیفون تاشو تا سال 2024 به بازار عرضه نشود.

کارشناسان پیش بینی می کنند مدل اولترا 2024 دارای نمایشگرهای بزرگ تر، دوربین های بهتر و پردازنده های سریع تری خواهند بود. اما، اپل دوربین با قابلیت زوم پریسکوپ را قرار است همراه با سری آیفون 15 در سال 2023 عرضه کند.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

سه × 2 =