جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ مدل با قابلیت چرخش 360 درجه

جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ مدل با قابلیت چرخش 360 درجه

آخرین بروز رسانی: 1 بهمن 1401توسط برچسب‌ها: , ,

شرکت سامسونگ در جریان برگزاری رویداد CES 2023 از جدیدترین گوشی تاشو خود با قابلیت چرخش 360 درجه رونمایی کرد.

غول فناوری کره جنوبی، در مهم ترین رویداد تجهیزات الکترونیکی سال 2023 جدیدترین گوشی تاشو خود را با نام «Flex In & Out» به نمایش گذاشت. این گوشی تاشو، مجهز به نمایشگری با قابلیت چرخش 360 درجه ای است.

این مدل بهینه سازی شده، می تواند هم به سمت داخل و هم به سمت بیرون حرکت کند. یکی از تفاوت های مهم آن نسبت به مدل های قبلی، لولاهای نامرئی است. این یکی را نمی توان به شکل S تا کرد. شایعاتی مطرح است که شرکت سازنده قصد دارد از این نمایشگر در ساخت گوشی های گلکسی Z Fold 5 استفاده کند.

اگر این خبر صحت داشته باشد، ما باید شاهد عرضه این مدل در رویداد آنپکت سامسونگ در 1 فوریه 2023 باشیم. بر اساس شایعات این گوشی مجهز به صفحه نمایش خارجی 6.2 اینچی، صفحه نمایش داخلی 7.2 اینچی با قابلیت نرخ تازه سازی 120 هرتز، پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2، حداقل یک سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی در آرایه پشتی و یک باتری پیشرفته می باشد. این باتری ها می توانند با یک بار شارژ تا 10 ساعت به صورت مداوم کار کنند.

سامسونگ دیسپلی اولین باری نیست که یک نمونه اولیه از گوشی « «Flex In & Out با قابلیت تاشو 360 درجه‌ای به نمایش می گذارد. این شرکت ابتدا سال 2021 در یک اجلاس بین‌المللی کشور کره جنوبی نمایشگر Flex In & Out را به نمایش گذاشته بود. آخرین گوشی تاشویی که به صورت رسمی روانه بازار کرد گلکسی زد فولد 4 بود که در آگوست 2022 رونمایی شد. این دستگاه های تاشو از نمایشگرهایی استفاده می کردند که فقط از یک جهت تا می شدند.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

2 × 1 =